Sociale

IntesaSanpaolo Bank merr çmimin e rëndësishëm nga “Global Banking Finance”


Bëhu pjesë e Grupit Zyrtar të Opinion.al
>> KËTU <<
               Publikuar në : 13:29 - 02/04/21 |
Opi Nion

IntesaSanpaolo Bank Albania, pjesë e Grupit IntesaSanpaolo,është vlerësuar si banka më e mirë për përgjegjësinë sociale të korporatës në Shqipëri 2021.

Çmimi është dhënë nga revista ndërkombëtare Global Banking Finance.

Ne jemi shumë mirënjohës për këtë çmim të rëndësishëm që ka marr Banka jonë. Ky çmim thekson faktin se Përgjegjësia Sociale e Korporatës në Bankën tonë nuk është vetëm një koncept; përkundrazi është një pjesë e integruar e strategjisë sonë të biznesit. Ne do të vazhdojmë të mbështesim jo vetëm zhvillimin ekonomik të vendit me produktet dhe shërbimet tona por edhe komunitetet me projekte sociale, gjithëpërfshirëse dhe të qëndrueshme”- është shprehur SilvioPedrazzi, DPE i IntesaSanpaoloBankAlbania.

Kujtojmë se çmimi për bankën është dhënë nga revista “Global Banking& Finance Review”e cila është një revistë që publikon lajme, analiza, opinione, vlerësime, intervista dhe video nga bota e bankave, financës, biznesit, tregtisë, teknologjisë, investimit, ndërmjetësimit, këmbimit valutor. Teksa çmimet Global Banking & Finance filluan të akordoheshin në vitin 2011 për të vlerësuar ndryshimet frymëzuese që ndodhin në komunitetin global financiar, ato pasqyrojnë risitë, arritjet, strategjinë, ndryshimet që ndodhin në sektorin financiar çdo vit.  Performuesit kryesorë në këtë kategori zgjidhen përmes vlerësimit të një grupi të kritereve të cilat përfshijnë: modelin e biznesit të qëndrueshëm, qeverisjen e shëndoshë, rezultatet e arritura gjatë vitit të kaluar, përsosmërinë nëmenaxhim dhe drejtim, teknologjinë inovative që u ofrohet klientëve dhe drejtimin e kryesimin në transformimin dixhital.

*Rreth IntesaSanpaoloBankAlbania:IntesaSanpaoloBankAlbania, pjesë e Grupit IntesaSanpaolo, është një bankë udhëheqëse në vend që ofron shërbime bankare cilësore, zgjidhje financiare, produkte dhe shërbime inovative për klientët e korporatave, klientët institucionalë dhe klientë me të ardhura të larta, bizneset e vogla dhe të mesme dhe klientët individualë. Ne inkurajojmë një stil të rritjes, i cili është i vëmendshëm ndaj rezultateve të qëndrueshme dhe krijimit të një procesi të bazuar në besimin që rrjedh nga kënaqësia e klientit dhe aksionarëve, një ndjenjë e përkatësisë nga ana e punonjësve tanë dhe monitorimi i ngushtë i nevojave të komuniteteve lokale. Ne konkurrojmë në treg me një ndjenjë të lojës së drejtë dhe jemi të gatshëm për të bashkëpunuar me subjektet e tjera ekonomike, publike dhe private, sa herë që është e nevojshme të forcojmë kapacitetin e përgjithshëm për rritje në ekonomitë e vendeve ku veprojmë. IntesaSanpaoloBankAlbania bleu VenetoBank në 2017 dhe tani ka një rrjet prej 35 degësh në qytete të ndryshme të vendit dhe do të vazhdojë të zgjerohet strategjikisht duke ndjekur nga afër zhvillimin ekonomik të Shqipërisë. Besimi, inovacioni, thjeshtësia dhe qëndrueshmëria përcaktojnë marrëdhëniet tona me klientët tanë dhe inovacioni i biznesit dhe përsosmëria e shërbimit frymëzohen nga klientët tanë.

Për më shumë informacion:[email protected]

Pas