-Shëndeti

6 ushqimet që bëjnë mirë për trurin


Bëhu pjesë e Grupit Zyrtar të Opinion.al
>> KËTU <<
               Publikuar në : 11:03 - 12/10/15 |
root

Lidhja mes trurit dhe zemrës dihet nga të gjithë që është shumë e rëndësishme. Por është truri ai që e vë trupin e njeriut në lëvizje, prandaj duhet të ushqeheni mirë që dhe ai të funksionojë ashtu siç duhet. Ja cilat janë ushqimet më të mira për trurin…

Vaji i ullirit

Nuk duhet ta ndani nga tavolina juaj, pasi është një nga ushqimet më të domosdoshme për funksionimin e trurit tonë. Në këtë përfundim kanë dalë shumë studime të kohëve të fundit.

Olive oil is associated with a healthier heart and a sharper brain that is quick to sort through tricky problems

Agrumet veçanërisht qitrot

Një gjysëm qitroje në ditë (e cila është e barabartë me një portokalle), është mëse e nevojshme për trurin e tuaj. Këto produkte përbanjnë disa antioksidantë shumë të nevojshëm për trurin tonë.

Take your pick from oranges, grapefruit and easy-peelers because citrus fruits are our richest source of brain-protective flavanones

Frutat e thata

Ato janë të domosdoshme sepse rrisin përqëndrimin, i cili është shumë i domosdoshëm në punën dhe në përditshmërinë tonë.

Nuts have been shown to have beneficial effects on brain health as they can be rich in monounsaturated fats, omega-3 fats and Vitamin E

 

Peshku

Të gjitha llojet e peshkut janë të domosdoshëm për organizmin dhe veçanërisht për trurin tonë. Kjo për vet faktin sepse përbajnë omega 3, vitaminën D, etj. Prodhimet e detit duhet të përdoren njëherë në javë.

All seafood contains omega-3 fatty acids, iodine and Vitamin D, all compounds linked to brain health

 

Çokollata e zezë

Një lajm i mirë për të gjithë adhuruesit e çokollatave. Duhet të konsumosh patjetër një prej tyre, sepse ato kanë kafeinë e cila është e rëndëshishme për trurin tonë.

Chocolate can revive a failing brain, according to one recent study, which found that two cups of hot chocolate a day improved thinking skills in people with impaired blood flow by more than eight per cent

Frutat e pyllit

Konsumoni fruta pylli për një një memorie më të mirë, këtë sugjerojnë mjekët por edhe dietologët.

Blackberries, raspberries, blackcurrants, blueberries, strawberries, cherries, and black and red grapes contain compounds called anthocyanins, a type of flavonoid, which have an effect on the blood vessels

KOMENTO (0)

Shkruaj nje koment

    Pas