Aktualitet

Hiqen sportelet,vendosen call-center,si do veprohet me ata që s’kanë akses online


Bëhu pjesë e Grupit Zyrtar të Opinion.al
>> KËTU <<
               Publikuar në : 11:53 - 29/04/22 |
Opi Nion

Sikurse është bërë me dije edhe më herët duke nisur nga data 1 maj në zyrat e shtetit nuk do të ketë më sportele.

Ndërkohë pas mbledhjes së qeverisë ditën e sotme Ministrja e Financave, Delina Ibrahimaj e pyetur nga gazetarët se si do të veprohet me të moshuarit që nuk kanë akses në shërbimet dixhitale tha se për çdo kategori që nuk kanë njohuri me shërbimet dixhitale në çdo institucion do të ketë në dispozicion call center-a.

Pyetje: Si do veprohet me të moshuarit që nuk kanë akses për shërbimet dixhitale?

Delina Ibrahimaj: Ka qenë një nga shqetësimet tona kryesore, duke qenë se mosha e tretë, por edhe kategori të tjera që nuk janë të njohura me shërbimet dixhitale mund të kenë problematike ta ngjashme.

Çdo institucion do të ketë në dispozicion call center-a edhe bashkëqeverisja do angazhohet në këtë shërbim me qëllim që të japim shërbimin dhe të mos ketë probleme në marrjen e shërbimeve. Do të jemi në gatishmëri të plota për të ofruar shërbimet e kërkuara.

 

Pas