Opinion.al
Nuk ka rezultat
View All Result
KONTAKT
  • Hyrja
  • Kryesore
  • Aktualitet
    • Politikë
    • Kronikë
    • Sociale
  • Unë shkruaj
  • Komente
  • Bota
  • Sport
  • InstaBIZ
  • OPINION WEB TV
    • Emisionet
    • U tha në Opinion
    • Si u Veshën
  • Life Style
    • Shëndeti
    • Jetë dhe Stil
    • Teknologji
    • Kulturë
Opinion.al
Nuk ka rezultat
View All Result

Google do të ndalojë reklamat që mohojnë ndryshimet klimatike

2021/10/08 at 8:55 PM
në Bota, Te Fundit
Kohë leximi: 3 min
A A
Google do të ndalojë reklamat që mohojnë ndryshimet klimatike

Kompania Google po merr masa ndaj reklamave dixhitale që paraqesin pretendime false për ndryshimet klimatike, ose që përdoren për të nxjerrë fitim nga pretendime të tilla. Kompania shpreson të kufizojë në këtë mënyrë të ardhurat për mohuesit e ndryshimeve klimatike dhe të ndalë përhapjen e dizinformimit në platformat e saj.


Në një postim të enjten kompania tha se politika e re do të zbatohet edhe për YouTube-in, i cili vetëm një javë më parë njoftoi ndërmarrjen e masave të gjera ndaj dizinformimit për vaksinat.

“Kemi dëgjuar drejtpërsëdrejti nga një numër gjithnjë e në rritje të partnerëve tanë të reklamimit dhe publikimit, të cilët kanë shprehur shqetësime për reklama që shfaqen së bashku me pretendime të pasakta për ndryshimin klimatik, ose që i ushqejnë ato”, tha kompania Google. Ata “nuk dëshirojnë që reklamat e tyre të shfaqen përkrah një përmbajtjeje të tillë”.

Sipas kompanisë Google, publikuesit dhe krijuesit e materialeve në YouTube “nuk dëshirojnë që reklamat që ushqejnë këto pretendime të shfaqen në faqet apo videot e tyre”.

Kufizimet “do të ndalojnë reklamat me përmbajtje që kontradiktojnë konsensusin e konsoliduar shkencor për ekzistencën dhe shkaqet e ndryshimeve klimatike”, thuhet në postim.

Krahas trajtimit të shqetësimeve të publikuesve, ndryshimet duket se synojnë t’u kundërvihen influencuesve në internet të cilët përfitojnë financiarisht nga reklamat e futura në videot në YouTube që ushqejnë teoritë e mohimit të ndryshimeve klimatike.

Kompania tha se do të vendosen kufizime ndaj materialeve që e quajnë ndryshimin klimatik një skemë mashtrimi, ose që mohojnë se gazrat ndotës të efektit serë dhe aktiviteti njerëzor kanë kontribuar për ngrohjen afatgjatë të Tokës.

Ekspertët ngrejnë pikëpyetje për efektshmërinë e këtyre ndryshimeve.

“Si do ta përcaktojnë se çfarë është dizinformim (ose me fjalë të tjera – gënjeshtra), ose se çfarë është një informacion thjesht i mangët apo qëllimisht i pavërtetë?” thotë Lisa Schipper, studiuese e shkencave shoqërore mjedisore në Institutin e Ndryshimit Mjedisor në Universitetin e Oksfordit.

Ajo përmend si shembull pamjet e energjisë së pastër të nxjerra nga kompanitë e burimeve të ngurta energjitike. “Në shumë mënyra, këto lloj reklamash që sugjerojnë një tjetër lloj të vërtete mund të jenë edhe më të dëmshme, pasi duken si pa zarar, ndërkohë që shërbejnë për ta paraqitur kompaninë si të përgjegjshme ndaj mjedisit”, thotë zonja Schipper.

Kompania Google do të përdorë mjete të automatizuara dhe analistë për të zbatuar politikën që do të hyjë në fuqi në nëntor për publikuesit dhe krijuesit e materialeve në YouTube, si dhe në dhjetor për reklamuesit.

Do të vazhdojnë të lejohen reklamat me përmbajtje që ka të bëjë me tematika të ndërlidhura, si p.sh. debatet publike për politikat për klimën.

Sidoqoftë, debate të tilla mund të jenë po aq të polarizuara, thotë Steve Smith, drejtor ekzekutiv i një programi kërkimor për klimën në Universitetin e Oksfordit.

“Dizinformimi është i pranishëm në diskutimet në internet për tema si energjia me ndotje të pakët nga karboni, apo udhëtimet dhe ushqimet, po aq sa ç’ekziston për shkencën e klimës”, thotë zoti Smith.

Google është një nga dy kompanitë dominuese në industrinë e reklamave dixhitale në mbarë botën, me 147 miliardë të ardhura nga reklamat vitin e kaluar. Kompania e dytë e rëndësishme është Facebook-u, që ndalon reklamat e përdorura për të shpërndarë dizinformim, por që nuk ka një listë konkrete tematikash ku të përfshihej edhe mohimi i ndryshimeve klimatike.

Më herët këtë javë, kompania Google paraqiti opsione të reja për të ndihmuar individët e regjistruar të kontribuojnë në reduktimin e ndotjes nga karboni, ndër to edhe një opsion kërkimi që tregon se cilat fluturime avionësh kanë nivelin më të ulët të ndotjes.

Dizinformimi dhe roli që kompanitë gjigande të mediave sociale kanë në përhapjen e tij, është shndërruar në një shqetësim të madh për shumë njerëz. Rreth 95% e amerikanëve thanë se dizinformimi është problem kur përpiqen të marrin informacione të rëndësishme, thuhet në një anketim të publikuar të premten nga Instituti Pearson dhe Qendra Kërkimore për Marrëdhëniet me Publikun e agjensisë së lajmeve Associated Press dhe institutit NORC.

Problemi i kompanisë Facebook me dizinformimin u vendos në qendër të vëmendjes këtë javë, kur Frances Haugen, ish-studiuese e të dhënave që po denoncon tashmë publikisht, u tha ligjvënësve se kompania e di që platforma e saj përhap dizinformim, por refuzon të bëjë ndryshime që do të dëmtonin fitimet e saj.

Etiketa: googleklimareklama


Ju sugjerojmë

Shpërndau të dhëna publike për bunkerët sovjetikë, arrestohet fotografi rus
Bota

Shpërndau të dhëna publike për bunkerët sovjetikë, arrestohet fotografi rus

19 Korrik, 2025 10:41 pm
Sherri në lokalin e natës në Palasë/Policia: Janë zënë me gota dhe shishe qelqi
Aktualitet

Sherri në lokalin e natës në Palasë/Policia: Janë zënë me gota dhe shishe qelqi

19 Korrik, 2025 10:19 pm
Aksioni për lirimin e hapësirave publike, 352 subjekte nisin vullnetarisht çmontimin
Aktualitet

Aksioni për lirimin e hapësirave publike, 352 subjekte nisin vullnetarisht çmontimin

19 Korrik, 2025 9:58 pm
Berisha me deputetin e Forza Italia: Do të vijojmë luftën kundër farsës së 11 majit
Aktualitet

Berisha me deputetin e Forza Italia: Do të vijojmë luftën kundër farsës së 11 majit

19 Korrik, 2025 9:26 pm
Kumbaro me homologun kroat: Ndamë së bashku vizionin e zhvillimit të turizmit
Aktualitet

Kumbaro me homologun kroat: Ndamë së bashku vizionin e zhvillimit të turizmit

19 Korrik, 2025 9:03 pm
VIDEO/ Pushuesi në Ksamil dhunohet në sy të fëmijës
Aktualitet

VIDEO/ Pushuesi në Ksamil dhunohet në sy të fëmijës

19 Korrik, 2025 8:24 pm
Turizmi me kamper, trendi i ri që mbush Vlorën
Aktualitet

Turizmi me kamper, trendi i ri që mbush Vlorën

19 Korrik, 2025 8:15 pm
Rama publikon pamjet: Vijon pa pushim sekuestrimi i bulmetrave dhe mishit pa faturë!
Aktualitet

Rama publikon pamjet: Vijon pa pushim sekuestrimi i bulmetrave dhe mishit pa faturë!

19 Korrik, 2025 8:06 pm
Rusia sulmon Ukrainën me qindra dronë dhe raketa
Bota

Rusia sulmon Ukrainën me qindra dronë dhe raketa

19 Korrik, 2025 7:42 pm
Zjarret në vend/ Ministria e Mbrojtjes: Janë raportuar 22 vatra, 11 janë ende aktive
Aktualitet

Zjarret në vend/ Ministria e Mbrojtjes: Janë raportuar 22 vatra, 11 janë ende aktive

19 Korrik, 2025 7:13 pm
Para
Newcastle blihet nga arabët

Newcastle blihet nga arabët

Akuzat për korrupsion, arrest për ish-drejtori i RTSH-së, Thoma Gëllçi

Akuzat për korrupsion, arrest për ish-drejtori i RTSH-së, Thoma Gëllçi

Vrasja e nënkomisarit Hoxha, flet për herë të parë kryeministri Rama

Kriza energjetike, Rama: Nuk do ketë ndërprerje me orare
















TE FUNDIT

Shpërndau të dhëna publike për bunkerët sovjetikë, arrestohet fotografi rus

Shpërndau të dhëna publike për bunkerët sovjetikë, arrestohet fotografi rus
19 Korrik, 2025

Në Rusinë e Vladimir Putinit, shpërndarja e detajeve të botimeve që shiten haptas nëpër librari mund të rezultojë me dënim...

Lexo më shumë

Sherri në lokalin e natës në Palasë/Policia: Janë zënë me gota dhe shishe qelqi

Sherri në lokalin e natës në Palasë/Policia: Janë zënë me gota dhe shishe qelqi
19 Korrik, 2025

Policia ka zbardhur detaje nga një konflikt i ndodhur në një lokal nate në Palasë, rreth orës 02:45 të mëngjesit....

Lexo më shumë

Aksioni për lirimin e hapësirave publike, 352 subjekte nisin vullnetarisht çmontimin

Aksioni për lirimin e hapësirave publike, 352 subjekte nisin vullnetarisht çmontimin
19 Korrik, 2025

Aksioni për lirimin e hapësirave publike po vijon me ritme të shpejta në Tiranë. Inspektorati i Mbrojtjes së Territorit dhe...

Lexo më shumë

Berisha me deputetin e Forza Italia: Do të vijojmë luftën kundër farsës së 11 majit

Berisha me deputetin e Forza Italia: Do të vijojmë luftën kundër farsës së 11 majit
19 Korrik, 2025

Kreu i Partisë Demokratike, Sali Berisha ka pritur në një takim deputetin dhe një nga drejtuesit e Forza Italia, Alessandro...

Lexo më shumë
Opinion.al

Kategoritë

Kryesore

Aktualitet

Unë Shkruaj

Komente

Bota 

Sport 

Instabiz

Opinion Web Tv

Lifestyle

Galeri

Rreth Nesh

ON AIR: E hene – E marte – E merkure – 22:15 E ejnte – 21:00

OPINION nga Blendi Fevziu. Emisioni politik me i ndjekur dhe me i preferuar ne ekranet shqiptare.
“Opinion” vjen ne kater takime cdo jave – e hene, e marte, e merkure dhe takimi tradicional i te ejntes mbrema.
Cdo jave ne studion e Tv Klan, komente, analiza, debate, komente, intervista, personazhe, deshmi dhe fakte konkrete. Ngjarjet me te fundit dhe me te rendesishme ne jeten politike dhe sociale te vendit, me debatet, opinionet dhe analizat e te ftuarve ne studio.
Salloni i politikes dhe aktualitetit hap dyert 4 mbremje ne jave, per te degjuar opinionet e politikaneve dhe analisteve. Padron i shtepise, gazetari dhe analisti Blendi Fevziu.

Të gjitha të drejtat e rezervuara Opinion ©2025
Dev By Techzero1.com

Nuk ka rezultat
View All Result
  • Hyrja
  • Kryesore
  • Aktualitet
    • Politikë
    • Kronikë
    • Sociale
  • Unë shkruaj
  • Komente
  • Bota
  • Sport
  • InstaBIZ
  • OPINION WEB TV
    • Emisionet
    • U tha në Opinion
    • Si u Veshën
  • Life Style
    • Shëndeti
    • Jetë dhe Stil
    • Teknologji
    • Kulturë

Të gjitha të drejtat e rezervuara Opinion ©2025
Dev By Techzero1.com