Life Style

3 gjëra që ndikojnë në psikologjinë tuaj pa e ditur



Bëhu pjesë e Grupit Zyrtar të Opinion.al
>> KËTU <<
               Publikuar në : 20:59 - 20/10/22 |
Opi Nion

Momentet e këqija të ditës në përsëritje

Është në natyrën e njeriut të përqendrohemi në negativitet, kështu që shumë herë ne fokusohemi në gjërat më të këqija që kanë ndodhur gjatë ditës, duke harruar ato pozitive. Megjithatë, e gjithë kjo tendencë shkatërron automatikisht humorin tonë pa e kuptuar fare. Siç shpjegon Conner: “edhe pse duket si diçka e pafajshme, në fakt mund t’ju rrëzojë”.

Për ta përballuar, sipas ekspertit, përpiquni herën tjetër të përqendroheni në të mirat dhe të këqijat që ju kanë ndodhur gjatë ditës në mënyrë që emocionet dhe psikologjia juaj të jenë të balancuara.

Krahasimi me të tjerët

Tendenca për të krahasuar veten me ata që na rrethojnë nuk është gjithmonë e mirë për ne pasi shpesh na shkatërron mendërisht. Kjo ndodh kur ne e bëjmë atë në mënyrë të përhershme dhe ka efekte vërtet të frikshme në psikologjinë tonë dhe mënyrën se si ndihemi për atë që jemi.

“Ne të gjithë e bëjmë këtë,” shpjegon Conner, duke shtuar se “ne e bëjmë atë në mënyrë të pandërgjegjshme shumicën e kohës dhe e gjithë gjëja e krahasimit na shkatërron humorin dhe besimin tonë. Duke parë se çfarë arrijnë të tjerët dhe duke e krahasuar veten me ta, ju filloni të ndiheni më pak të denjë ose më të pafavorizuar.”

Nëse dëshironi të luftoni këtë zakon, duhet të gjeni gjithmonë kohë për të festuar fitoret tuaja personale dhe ripërqendruar te vetja dhe mënyra se si mund të bëheni më të mirë.

Pavendosmëria

Nëse e keni të vështirë të merrni vendime, nivelet tuaja të stresit rriten automatikisht dhe vetëm kjo nuk është e mirë për psikologjinë tuaj. Ju ndiheni nën presion nga kudo, duke u imobilizuar dhe kjo e bën psikologjinë tuaj të zvarritet në dysheme.

Nëse dëshironi ta ndryshoni, mundeni sipas ekspertit. Gjithçka që duhet, por kërkon shumë përpjekje, është të jesh shumë i rreptë me veten herën tjetër që do të të thërrasin për të marrë një vendim. Vendosni një afat të caktuar kohor, brenda të cilit duhet të reagoni dhe do të shihni që të kapet.

Pas