Prej dy ditësh, pas grabitjes së disa milionë eurove në aeroportin e Rinasit, qeveria dhe kompania koncesionare po bëjnë ping-pong në lidhje me përgjegjësitë.
Ka dështuar shteti, apo ka dështuar kompania koncesionare? Përgjigje nuk mund të japim ne, por në dy ditët e fundit ushtria ka zbritur në zonën e aeroportit për të marrë në dorë sigurinë ndërsa qeveria ka paralajmëruar hapur koncesionarin.
Deklarata e fundit kërcënuese ishte nga Ministrja e Infrastrukturës dhe Energjisë, Belinda Balluku. Ajo tha se koha e tolerimit për koncesionarin ka mbaruar!
Por Opinion.al publikon një raport konfidencial të nëntorit të vitit 2015, pas një auditimi që i është bërë sigurisë së aeroportit Ndërkombëtar të Rinasit. Aty grupi i eskpertëve vëren një sërë shkeljesh të perimetrit të aeroportit por edhe brenda pistës, apo vendeve ku parkohen avionët. Pak muaj më pas, 30 qershor 2016, do të ndodhte grabitja e parë në Rinas.
Automjetet që futen në zona të kufizuara të sigurisë- ASP kërkon që të gjitha automjetet të kenë një leje kalimi për tu futur në CSPRA, pavarësisht nëse qëndrojnë aty apo jo. Megjithatë, ekipi vëzhgoi një numër automjetesh në CPSRA pa një kalim të vlefshëm të automjetit dhe një numër automjetesh pa leje kalimi, pavarësisht se nuk ka ndonjë përjashtim të aprovuar nga ASP.
Automjetet që futen në zona kritike- Ekipi vëzhgoi ekzaminimet e automjeteve dhe vuri re se skaneri shqyrton më shumë se 3 zona të automjetit dhe shpesh të gjashtë zonat e automjetit. Sidoqoftë në rastet kur janë shqyrtuar më pak se 6 zona, skenari përcakton se cilat fusha duhet të ekzaminohen më tepër duke përdorur një metodologji të rastësishme.
Mbikëqyrje, patrulla dhe kontrolle të tjera fizike– Stafi vëzhgoi patrullimet e rregullta që po kryhen gjatë gjithë auditimit në CSPRA. Megjithatë, nuk u krye asnjë vlerësim i rrezikut nga ose në emër të ACAA. Përveç kësaj, në vizitën gjatë natës ekipi vërejti se avionët e parkuar në zonat e aeroportit nuk ishin nën mbikëqyrje duke përdorur CCTV , pasi ekipi i caktuar për të bërë këtë ishte vendosur në një dhomë tjetër.
Ekzaminimi – Skuadra u informua se kamionët e karburantit iu afruan CRSPRA-së përmes hyrjes 3, ku u kontrolluan gjurmët e gishtave të shoferit dhe u bë një inspektim i automjetit, por nuk u shoqëruan deri në pikën e shkarkimit. Nuk kishte asnjë qasje sistematike për shqyrtimin e furnizimeve të aeroportit që do të siguronin aplikim konsistent ose në disa raste, refuzim për hyrje.
Dispozita shtesë mbi furnizimin me pajisje të Lags dhe çanta sigurie te fshehura- Ekipi vuri re se STEB-të nuk ishin të mbrojtura nga ndërhyrjet e pautorizuara pasi ato mbeteshin pa mbikëqyrje në dyqane me pakicë./Opinion.al