Nga Drini ZEQO
Turizmi në vendin tonë mbetet një nga sfidat më të mëdha si për ata që e konsumojnë, ata që janë poltikbërës por mbi të gjitha për sipermarrësit në fushën e turizmit. Sezoni tursitik veror tashmë është mbyllur në pjesën më të meadhe per t’i lene rradhen atij dimeror apo formave te tjera të shfrytëzimit të resurseve turistike.
Një sezon i cili ndër vite vijon të karakterizohet nga ankesa për kushtet në të cilat operohet, kryesisht që lidhen me cilësinë e pushimit, rehatinë e dhomave, pastertinë, sigurinë në plazhe, insfrastrukturën, cmimet, e të tjera si këto.
Qyteti jugor i Sarandës, këtë vit rezultoi një destinacion i parë turistik. Aty ka ende hotele të cilat vijojnë të jenë të rezervuara deri në fund të muajit shtator. Durrësi ka qenë gjithashtu një destinacion me shumë ngarekesë turistike, Vlora por me disa probleme të theksuara infrustruktorore si mosperfudnimi I “Lungomares”. Pogradeci dhe Shengjini kanë qenë dy destinacione të tjera me fluks në rritje gjatë sezonit të verës. Pa lënë jashtë vëmendjes Himarën, Dhërmiun, Jalën, Borshin, ose thënë ndryshe fshtrat e bregut që zakonisht kanë pushuesit tradicionalë apo në disa raste ata të fundjavës që më shumë se për plazhet interesohen për jetën e natës dhe festat në det.
Cmimet e hoteleve në zonat e sipërpemenduara variojnë nga 30 euro deri në mbi 100 euro për një natë. Pavarësisht ankesave për kushtet e dhomave apo hoteleve, sipërmarresit kane treguar se ata kanë qenë gjatë gjithë kohës plotësisht të zënë.
Infrastruktura
Insfrastura rrugore është zhvillim për cdo zonë ku kalon një aks i mirëndërtuar dhe e kundërta. Akset problemtatike janë një problem për zonat ku kalojnë. Një rruge e keqe, me gropa, e pashtruar mirë, me mungesë sinjalistike përvec askidenteve ka një ndikim negativ edhe tek turizmi. Ato bëhen pengesë që drejtuesit e makinave të marrin rrugën drejt destinacioneve të ndryshme.
Pikërisht një rrugë e cila gjatë ditëve të nxehta të verës shërben si një aorte nga ku kalojnë me thellë drejt Jugut dhe anasjelltas qindra mijera udhëtarë. Oret e pritjes në trafik gjatë kësaj vere kanë arritur pikun duke bërë që rruga nga fshatrat e bregut deri në Tiranë të shkojë deri në 8 apo 9 orë.
Ngushtimi që kjo rrugë pëson në një korsi të vetme e bën të papërballueshëm fluksin e aotomjeteve për të mos folur për panoramën aspak të këndshme për vetë qytetin e Vlorës.
Por edhe dalja nga austrada e Vlorës ka regjistruar shumë problematika këtë vit e cila e devijon të gjithë trafikun në një korsi të vetme drejt Levanit. Bypasi i Fierit një projekt i cili ka nisur prej vitesh tashmë thuajse nuk ecën sikurse u perfol herën e fundit për mungesë fondesh. Këto janë janë disa probleme të infrastrukturës rrugore të cilat askush nuk do të donte t’i përjetonte në 2017-tën. /OPINION.AL/
Foto kryesore e lajmit nga Fation Plaku