Fiat Chrysler Automobiles ka mbetur pa një drejtues. Sergio Marchione e kishte paralamjëruar dorëheqjen më 2019, mirëpo përkeqësimet e tij shëndetësore, pas një operacioni rutinë, e kanë bërë të pamundur qëndrimin e tij në krye të kompanisë.
Një përkeqësim i menjëhershëm në gjendjen e zotit Marchionne e detyroi bordin e FCA të takohej më 21 korrik për të konfirmuar se Mike Manley, shefi i markës Jeep, do të zinte vendin e tij. Zëvendësimi i dikujt që konsiderohet si një nga yjet e të gjitha kohërave të industrisë së makinave është një punë e vështirë.
Marchionne ishte inovativ në një epokë kur bosët janë bërë gjithnjë e më të kujdesshëm për tu ballafaquar me polemika. Duke ardhur nga jashtë industrisë së makinave – ai ishte trajnuar si një kontabilist dhe kjo e bëri më të thjeshtë adaptimin e tij në postin drejtues. Fitimet në tregun masiv janë të mira, rezultat i shumë investimeve të dyfishta nën mbulesën e teknologjive që nuk janë të dallueshme për blerësit e makinave. Zgjidhja e tij ishte mega-shkrirje për të ndarë kostot. Kjo do ta linte botën me vetëm një pjesë të vogël të prodhuesve të makinave të mëdha.
Në 14 vitet e tij në timon ai shpëtoi dy makina nga falimentimi: Fiat e parë, ku mori përsipër në 2004, dhe pastaj Chrysler, fituar në prag të krizës financiare në vitin 2009.
FCA kishte premtuar gjithmonë se pasardhësi i z. Marchionne do të vinte nga brenda kopanisë. Z. Manley, një shitës britanik i makinave, ka punuar me kompaninë për të udhëhequr divizionin Jeep, një nga pjesët më të mira të FCA. Ai u përfshi shumë në planin e fundit pesëvjeçar, të zbuluar më 1 qershor, i cili bën thirrje për hapa të mëdhenj në shitje dhe profitabilitet.
Arritja e zotit Marchionne është se Z. Manley nuk do të ketë një detyrë aq të vështirësa e tija. Përmes menaxhimit të mençur, ndarjes së kostos dhe alokimit të kapitalit, shumica e dramës është nxjerrë jashtë FCA.
Kjo nuk do të thotë që puna e zotit Manley është e lehtë. FCA mbështetet shumë në SUV-të e Jeep dhe RAM pickups, të cilat gjenerojnë dy të tretat e të ardhurave të saj. Plani më i fundit bën thirrje për një zgjerim të madh të markave të shitura Alfa dhe Maserati.
Udhëheqja e re e FCA ka disa vendime të mëdha për të marrë. Mbi të gjitha nëse prodhuesi i shtatë më i madh në botë është mjaft i madh për të lulëzuar në një epokë të autonomisë dhe elektrifizimit. Lista e partnerëve të mundshëm po zvogëlohet. Shumica e prodhuesve të mëdhenj të makinave perëndimore tashmë kanë mjaftueshëm në targat e tyre për të konsideruar një mega-bashkim gjithashtu; Gjigantët emergjentë të Kinës u mungojnë paratë për të blerë FCA.