Pronari i ri i Twitter-it, Elon Musk, ka sulmuar Apple duke pretenduar se ka kërcënuar të bllokojë rrjetin e tij social nga dyqani i aplikacioneve të tij pa dhënë shpjegime.
Njeriu më i pasur në botë, i cili e mori kompaninë private muajin e kaluar për 44 miliardë dollarë, gjithashtu tha se prodhuesi i iPhone kryesisht ka ndaluar reklamat në platformën e tij.
Musk shkroi në një postim në Twitter: A e urrejnë fjalën e lirë në Amerikë?
Po ashtu, ai tha në një mesazh që etiketoi shefin ekzekutiv të Apple, Tim Cook: Çfarë po ndodh këtu?
Apple ishte reklamuesi më i madh i Twitter në tremujorin e parë të këtij viti duke shpenzuar 48 milionë dollarë për reklama në rrjetin social.
Kjo përbënte 4% të të ardhurave të kompanisë në atë periudhë, raportoi Washington Post, duke cituar një dokument të brendshëm në Tëitter.
Firma më e vlefshme në botë shpenzoi rreth 131,600 dollarë në reklamat në Twitter midis 10 dhe 16 nëntorit nga 220,800 dollarë midis 16 dhe 22 tetorit, një javë përpara se Musk të mbyllte marrëveshjen me Tëitter, sipas firmës matëse të reklamave Pathmatics.
Nëse kompania do të bllokonte Twitter-in nga dyqani i saj i aplikacioneve, përdoruesit e rinj nuk do të ishin në gjendje të shkarkonin aplikacionin Twitter në iPhone dhe iPad të tyre dhe përdoruesit ekzistues nuk do të ishin në gjendje të aksesonin përditësimet.
Midis listës së ankesave të postuara nga Musk në Twitter ishte tarifa prej 30% që Apple u ngarkon zhvilluesve të softuerit për blerjet brenda aplikacionit, me Musk që postoi një meme që sugjeronte se ishte i gatshëm të “shkonte në luftë” me gjigantin e teknologjisë në vend që të paguante komisionin.
Apple nuk iu përgjigj menjëherë kërkesave për koment pas komenteve të hapura të Musk.
Tarifa e komisionit mund të ndikojë në përpjekjet e tij për të rritur të ardhurat e abonimit në Twitter, pjesërisht për të kompensuar eksodin e reklamuesve për shqetësimet e moderimit të përmbajtjes.
Musk në fillim të këtij muaji tha se kompania e tij kishte parë një rënie masive të të ardhurave.
Kompanitë duke përfshirë firmën ushqimore General Mills dhe prodhuesin e makinave Audi of America kanë ndaluar ose ndërprerë reklamat në Twitter që nga blerja.
Musk ka pushuar nga puna mijëra punëtorë, me shkurtimet që pritet të kenë një ndikim të rëndësishëm në moderimin e përmbajtjes.
Shefi miliarder i Twitter dhe Tesla pretendoi se Apple po i bënte presion Twitter-it mbi kërkesat për moderim.
Veprimi i supozuar, i pa konfirmuar nga Apple, nuk do të ishte i pazakontë pasi kompania ka zbatuar sistematikisht rregullat e saj dhe ka hequr më parë aplikacione të tilla si Parler.
Parler, i cili është i popullarizuar me konservatorët amerikanë, u rivendos nga Apple në 2021 pasi aplikacioni përditësoi përmbajtjen dhe praktikat e moderimit./Opinion.al