Fotografi kanadez Paul Nicklen, së bashku me gruan e tij Cristina Mittermeier dhe fotografin Andy Mann (fotografë të vlerësuar me çmime), bashkëthemeluan organizatën jofitimprurëse SeaLegacy, e cila përdor filmin dhe fotografinë për të rritur ndërgjegjësimin për çështjet klimatike dhe për të ndihmuar në mbrojtjen e planeti.
Të ftuar për serinë Call to Earth të CNN, Nicklen dhe Mittermeier zgjodhën të prezantojnë 10 imazhe që ata besojnë se kanë alarmuar botën për krizën klimatike.
Nicklen kujton se ka bërë fotografinë në gusht të vitit 2014, ku temperaturat në Svalbard, Norvegji, ishin jashtëzakonisht të ngrohta.Fotografia erdhi për të simbolizuar realitetet e ndryshimeve klimatike dhe u bë imazhi më i shitur i artit të bukur të Nicklen. Ai u shfaq shumë herë në National Geographic, u përdor nga Al Gore në bisedimet e tij për klimën dhe zbukuroi kopertinën e albumit të vitit 2020 të Pearl Jam “Gigaton”, titulli i të cilit i referohet njësisë së përdorur për llogaritjen e masës së akullit.
Një ari polar i dobësuar,i cili endet për të kërkuar ushqim.
Fotografia, e realizuar në vitin 2017, mori famë pasi u publikua në National Geographic dhe u shpërnda në mediat sociale nga organizatat e lajmeve në mbarë botën.
Një kangur që kërcen pranë një shtëpie të djegur në liqenin Conjola, Australi në dhjetor 2019. Fotografitë e zjarreve të egra, si ato që shkatërruan Australinë në 2019 dhe 2020 dhe kafshë që ikin në dëshpërim.
Trupat e gjashtë gjirafave janë fotografuar në periferi të fshatit Eyrib, Kenia, në vitin 2021.
Gjirafa të ngordhura, trupa të dobësuar nga mungesa e ushqimit dhe ujit, të fotografuar nga Ed Ram, ka prezantuar tmerrin e kësaj gjendjeje në Kenia, e cila ka kërcënuar dhe ka detyruar edhe lëvizjen e njerëzve.
Mittermeier kujton se si po ndryshon Toka dita-ditës, ku niveli i detit dhe erozioni në rritje, i kanë kthyer fshatrat në ishuj. Kjo foto tregon fshatarët që qëndrojnë në një pjesë të një rruge në ishullin Bhola, Bangladesh, në vitin 2005. Zona, në grykëderdhjen e deltës së Ganges, ende vuan nga erozioni i përshpejtuar për shkak të rritjes së nivelit të detit.
Me ngrohjen e Arktikut gati katër herë më shpejt se pjesa tjetër e globit, akulli nga i cili varen arinjtë polarë po shkrihet. Fotografia e Dmitry Kokh “House of Bears”, një nga fituesit e çmimit 2022 Ëildlife Photographer of the Year, tregon arinjtë polarë që enden një vendbanim të braktisur sovjetik në ishullin Kolyuchin. Ndërsa ndërtesat kishin qenë prej kohësh të shkreta, Mittermeier beson se kjo tregon për problemin në rritje të arinjve polarë – pa akull të mbetur për të gjuajtur – që shkelin hapësirat njerëzore dhe ndeshen me njerëzit lokalë, duke çuar në rezultate tragjike për të dyja palët.
Alice, Stanley dhe fëmija i tyre u zhvendosën pasi përmbytjet shkatërruan shtëpinë e tyre në Kenia në vitin 2017. Ata janë fotografuar në Ol Pejeta Conservancy së bashku me një nga dy rinocerontët e bardhë veriorë të fundit në botë. Është pjesë e serisë së fotografit Nick Brandt
Shpresa, beson Mittermeier, është te jeta e egër dhe oqeani. Sipas saj fotografia e një luani deti që ngrihet në sipërfaqe në Galapagos, një nga zonat më të mëdha të mbrojtura detare në botë, tregon se si jeta në oqean mund të lulëzojë me mbrojtjen e duhur.
Balenat me kokë, si kjo e fotografuar pranë ishullit Baffin në Kanada, mund të jetojnë deri në më shumë se 200 vjet.
Duke treguar bukurinë e planetit, çifti besojnë se mund t’u tregojnë njerëzve se ia vlen të luftosh akoma.
Për Mittermeier dhe Nicklen, dhe SeaLegacy në tërësi, dhënia e një mesazhi shprese është jetike. “Martin Luther King nuk e nisi fjalimin e tij të famshëm duke na kujtuar se jetojmë në një makth – ai na tha se cila është ëndrra”, thotë Mittermeier. “Duhet të vini në dukje se çfarë është ajo që ne po aspirojmë dhe të tregoni se ku është shpresa.”/Opinion.al