Ndërsa kufizimet e bllokimeve janë lehtësuar në disa vende europiane, shumë biznese në industrinë e udhëtimeve dhe turizmit, shpresojnë se me standarde më të larta pastrimi dhe distancim shoqëror, punamund të vazhdojë në një formë të re.
Nicolas Vigier, agjensia e të cilit administron 60 apartamente Airbnb, thotë se ngadalë po rriten kërkesat për qira në jug të Francës.
‘Para krizës, klientët tanë ishin nga 90 deri 95 % të huaj. Kishim shumë pak francezë që rezervonin apartamentet tona. Por tani kërkesa vjen tërësisht nga vendasit francezë.’, tha Vigier.
Rezervimet vendase të Airbnb në Hollandë dhe Danimarkë janë në masën 80% dhe 90 % e atyre që ishin në prill 2019, tha kompania.
Vigier tha në Francë se ata nuk mund të konfirmojnë rezervimet, pasi njerëzve nuk u lejohet të udhëtojnë më tej se 100 kilometra nga shtëpitë e tyre. Por kërkesat për hotele dhe airbnb janë një fije shprese, për një industri që ka pësuar një nga goditjet më të rënda prej pandemisë.
Ndikim i rëndë dhe i papritur
‘Biznesi i Airbnb është goditur shumë, dhe të ardhurat këtë vit parashikohen të jenë më pak se gjysma e asaj që fituam në vitin 2019’,- tha Brian Chesky, shefi ekzekutiv i Airbnb, pasi njoftoi shkurtimet e stafit në kompani, javën e kaluar.
Për shumë njerëz, ndryshimi në biznes ishte i papritur. Vetëm kur qeveria franceze njoftoi masat e bllokimit në mes të marsit, nisi një rënie të konsiderueshme e kërkesës për apartamente Airbnb, tha ai.
Firma për përcaktimin e të dhënave për hotelet STR vlerëson se hotelet që janë ende të hapura në nivel global, vetëm 30% e tyre është e zënë nga klientët. Në shumë vende europiane, ato pak hotele që janë akoma të hapura janë vetëm në 10 % të kapacitetit.
Drejtori i Përgjithshëm i hotelit Marriott, Arne Sorenson tha në një video-mesazh në mars se koronavirusi është ‘diçka që se kemi parë ndonjëherë më parë . COVID-19 është duke pasur një ndikim më të rëndë dhe të papritur në biznesin tonë sesa 11 shtatori dhe kriza financiare e 2009,’- tha ai.
Rifitimi i besimit të klientit në një krizë globale
Airbnb ka njoftuar një protokoll të ri pastrimi, që do të nisë në maj dhe përfshin një program mësimi dhe çertifikimi. Protokolli gjithashtu do të ndihmojë rezervimet, në përputhje me udhëzimet e Qendrave të SHBA për Kontrollin dhe Sëmundjet e Qendrave, për të pasur 24 orë ndërmjet njerëzve që hyjnë në një dhomë.
‘Pronarët do të kenë qasje në materialet edukative të pastrimit dhe do të tregojnë se ata e marrin seriozisht pastërtinë dhe parandalimin,’- tha Airbnb në një deklaratë.
Këto udhëzime të reja do të jenë ndryshimi më “drastik” në punën e tyre të përditshme, tha Vigier. Do të thotë se do të duhet të kenë tre ditë midis rezervimeve.
Edhe hotelet po krijojnë politika të rrepta pastrimi
Një zëdhënës për Marriott tha se hoteli po shtonte protokollet e tij të pastrimit, duke përfshirë ‘hapësirat publike dhe sipërfaqet e dhomës së klientëve të trajtohen plotësisht me dezinfektues të nivelit spitalor’.
Kompania gjithashtu po teston ‘spërkatësit elektrostatikë’ për të dezinfektuar të gjitha zonat.
Pavarësisht nëse dikush zgjedh një hotel apo Airbnb, ‘varet nga besimi i konsumatorëve, nëse ata e perceptojnë që një zinxhir hoteli ose hotel i pavarur, ndoshta do të jetë më i besueshëm në ofrimin e një niveli më të lartë të pastërtisë’, -tha Ashton.
Një rikuperim i mundshëm?
Një zëdhënës për Airbnb France tha se kishte pasur një rritje të numrit të njerëzve në faqen e internetit që kërkojnë për pushimet e pranverës dhe verës, pranë shtëpisë.
‘Udhëtimi në këtë botë të re do të jetë ndryshe, dhe ne duhet të zhvillojmë Airbnb në përputhje me rrethanat. Njerëzit do të duan opsione që janë më afër shtëpisë, më të sigurt dhe më të përballueshëm,’-shkroi CEO i Airbnb Chesky në një shënim për punonjësit.
Ndërkohë, Marriott International tha që ata po shohin ngadalë një rritje të niveleve në Kinë, përfshirë një feste në prill, ku disa hotele arritën në 60% te kapacitetit. Por do të kalojë një kohë e gjatë para se gjërat të kthehen në normalitet.
‘Do të duhet një periudhë kohe që gjërat të kthehen siç kanë qënë,’- tha Ashton. Por ekziston ‘një potencial që hotelet të konsiderojnë rritjen e automatizmit dhe rrugën drejt botës digjitale’./Opinion.al