Aksionet e Teslës morën hov të menjëhershëm në muajt pas zgjedhjeve presidenciale të nëntorit, e kjo, për arsyen e thjeshtë se investitorët ishin të bindur që Donald Trump do t`i bënte favore të mëdha mbështetësit të tij më të madh financiar, CEO-s së kompanisë së njohur, Elon Muskut.
Por Trump, thotë CNN, aq sa c`mund të ndreqte punë, aq mund t`i shkaktojë nga ana tjetër edhe dëme të thella interesave të biznesit të manjatit të teknologjisë. Rreziku nuk është i vogël, e kjo u pa qartë me shembjen që aksionet e Teslës pësuan të enjten në tregjet e aksioneve pas sherrit publik të presidentit dhe miliarderit. Por nuk është vetëm Tesla që kërcënohet nga mëria e Trumpit. SpaceX gjithashtu varet nga kontratat qeveritare për një pjesë të konsiderueshme të të ardhurave të saj. Dhe ndërkohë, Tesla, SpaceX dhe kompanitë e tjera të Musk, duke përfshirë platformën e mediave sociale X, kompaninë e inteligjencës artificiale xAI dhe dhe Neuralink, që të gjitha përballen me ndërhyrjet rregullatore të qeverisë federale.
Musku po kështu, rrezikon hetime të mundshme për aktivitetet e tij nga agjenci të tilla si Komisioni i Letrave me Vlerë, i cili po shqyrton nëse manjati ka shkelur rregullat kur bleu aksionet e tij fillestare në X, asokohe të quajtur Tëitter, përpara se të paraqeste ofertën e tij për blerjen e kompanisë. Dhe Trumpi duket se e lëshoi një paralajmërim për ndërmarrjen e një hapi të tillë, kur shkroi ne Truth Social se “mënyra më e lehtë për të kursyer miliarda në buxhetin tonë, është të ndërpresim Subvencionet dhe Kontratat Qeveritare të Elon. Gjithmonë jam habitur që Biden nuk e bëri!” .
Tesla ka relativisht pak kontrata qeveritare. Por ka politika të shumta federale që ndikojnë drejtpërdrejt në financat e saj, duke përfshirë një kredi tatimore prej 7,500 dollarësh për blerësit e automjeteve elektrike që i lejon Teslës dhe prodhuesve të tjerë të automjeteve, të rrisin çmimet.