Duket se qeveria është vendosur që Tiranë- Durrës ta jap me koncesion dhe ta bëjë me pagesë, duke filluar nga vjeshta. Siç raporton Top Channel, Parlamenti ka djegur përfundimisht afatin për miratimin e projektligjit që do të ndalonte ofertat e pakërkuara të koncesioneve duke filluar nga data 1 korrik e këtij viti.
Drafti i cili është miratuar në komisionet parlamentare prej më shumë se katër muajsh duhet të miratohej edhe në seancë plenare për të hyrë në fuqi. Por kur kanë mbetur edhe vetëm dy seanca deri në mbylljen e këtij sesioni parlamentar, miratimi i projektligjit është lënë jashtë kalendarit të punimeve të kuvendit duke djegur kështu përfundimisht hyrjen e tij në fuqi në datën 1 korrik.
Ndalimi i koncesioneve me oferta të pakërkuara kërkohet publikisht prej më shumë se një viti nga fondi monetar ndërkombëtar, i cili i ka etiketuar ato si një risk të madh destabilizimin e financave të shtetit. Pas presionit konstant të FMN, në janar të këtij viti qeveria miratoi projektligjin dhe e dërgoi në Kuvend.
Drafti u votua sipas kalendarit të parashikuar në të dy komisionet përgjegjëse si atë të ekonomisë ashtu dhe në komisionin e veprimtarive prodhuese. Por menjëherë pas kësaj u pezullua duke u lënë jashtë axhendës së parlamentit deri në djegien e afatit 1 korrik.
Autostrada Tiranë-Durrës përveç se lidh dy qytetet më të mëdha të Shqipërisë është edhe aksi më me shumë trafik në vend me mbi 50 mijë mjetë në ditë.
Vitin që shkoi qeverisë shqiptare i mbërriti një ofertë e pakërkuar për ndërtimin me koncesion të kësaj autostrade nga një kompani indiane, e cila bashkëpunonte me dy kompani shqiptare Albstar që po ndërton stadiumin kombëtar. Jo zyrtarisht flitet se pagesa për kalim nis nga 2 euro/ Opinion.al