Ministria për Shtetin, Inovacionin dhe Administratën Publike ka përgatitur një projektligj Për disa ndryshime në ligjin nr 9918 “Për komunikimet elektronike në Republikën e Shqipërisë” ku midis përmirësimeve që janë menduar nga kjo ministri në këtë projektligj është edhe Neni 3 “Ruajtja dhe Administrimi i të dhënave për qëllime të ndjekjes penale, ruajtjes së sigurisë publike dhe Kombëtare” ku të dhënat mund të kërkohen edhe nga një oficer i Policisë Gjyqësore. Po ky projektligj i përgatitur nga ministria e drejtuar nga Milena Harito ka krijuar rezerva në mendimin e Ministrisë së Drejtësisë. Ministri i linjës Ylli Manjani edhe pse e ka cilësuar projektligjin në tërësi të qartë është ndaluar në pikën 6 dhe 7 të nenit 3 duke shënuar se përmirësimi i menduar mund të lerë shkas për abuzim.
Ja përgjigja e Manjanit për Hariton
Sa më sipër e gjejmë të paqartë dallimin midis pikës 6 dhe 7 të nenit 3 të projektligjit
a/ Cilat janë ato raste apo vepra penale për të cilat të dhënat kërkohen brenda 24 orëve dhe cilat janë ato vepra penale për të cilat mund të presin deri në 7 ditë për marrjen e të dhënave që ruhen në skedarë?
b/Cili është organi që bën vlerësimin që këro të dhëna janë të ngutshme dhe duhet të jepen brenda 24 orëve?
c/ Cili është organi apo autoriteti që bën vlerësimin e ligjshmërisë së kësaj kërkese paraqitur nga Policia Gjyqësore dhe gjykon nëse është ose jo rasti për marrjen e këtyre të dhënave?
Ndërhyrja në këto të dhëna vetëm me kërkesë të Policisë Gjyqësore , pa patur kurrfarë vlerësimi apo kontrolli nga një autoritet tjetër mund të përbëjë shkak për abuzim dhe nuk do ti shërbente qëllimit për të cilin është krijuar kjo normë juridike. E thënë në terma konkrete, në çdo rast, me justifikimin në kuadër të një operacioni për parandalimin e një vepre penale, Policia Gjyqësore mund ti kërkojë këto të dhëna nga operatori, i cili nuk ka as kompetencën dhe as kapacitetin e duhur për të bërë vlerësimin që kjo kërkesë është e bazuar në ligj apo jo.