Një ditë pas aksidentit të rëndë të ndodhur në Greqi, ku u përplasën dy trena, ‘Protothema’ ka zbuluar bisedat e makinistëve të trenit Intercity 62 dhe stacionistit të Larisës.
Nga bisedat rezulton se stacionisti pa e kuptuar udhëzon trenin të futet në bordurë dhe të vazhdojnë udhëtimin nga Selaniku, Linja e Athinës, në të cilën tashmë lëvizte treni tregtar.
Drejtuesit e mjeteve nuk janë habitur nga drita e kuqe që kanë parë përballë, pasi sistemi i sinjalistikës së dritës nuk funksionon. Në fakt, siç thanë burimet hekurudhore, komandanti i stacionit as që e kishte kuptuar që treni kishte hyrë në binar të kundërt, ndaj nuk kishte mundësi të korrigjonte gabimin e tij në pak minutat e mbetura.
Makinisti – A po dëgjon Larisa?
Drejtori i stacionit: Ai dëgjon. Me numrin 47 kaloni semaforin e kuq të daljes në semaforin e ri të hyrjes së Poros.
Makinisti – Basil, po iki?
Shefi i stacionit – Po largohesh, po largohesh.
Makinisti – U krye, mirëmbrëma.
Drejtori i stacionit – Paç fat.
Kishte një dialog midis shefit të stacionit dhe bravandreqës, i cili zbulon atë që ndodhi:
Nëpunësi i stacionit hekurudhor: Mbret, duhet të kthehem?
Mjeshtri i stacionit – Jo, jo ashtu siç është sepse vjen 1564.
Nëpunësi i stacionit hekurudhor – U bë, mirë, do ta lë ashtu siç është diagonalisht.
Kjo bisedë e shkurtër zbulon se çfarë ndodhi në të vërtetë: bravandreqësi e pyeti drejtuesin e stacionit nëse ai duhej ta kthente çelësin drejt – kështu që treni do të vazhdonte në linjën normale, pa problem. Megjithatë, drejtori i stacionit i tha atij se një tren lokal do të përdorte diagonalen, gjë që e bëri. Por më pas drejtuesi i stacionit harroi të kthente çelësin, kështu që Intercity hyri në ‘rrymën e kundërt’.
Dialogët janë formalë – pasi drejtuesit e trenit nuk kishin asnjë arsye për të vënë në dyshim urdhrin e komandantit të stacionit, pasi besonin se ai kishte kontaktuar kolegun e tij në stacionin tjetër, në Neios Poros, dhe konsideronte se linja ishte e lirë. Vihet re se në këtë ditë të veçantë janë regjistruar disa probleme teknike, si pasojë e të cilave pjesë të linjave janë mbyllur me intervale.
Vetë Intercity ishte nisur në orën 22.48 me 48 minuta vonesë nga stacioni hekurudhor i Paleofarsalos – dhe mbërriti në “takimin e vdekjes” me trenin tregtar pak minuta pas orës 23:00.
Shefi i stacionit, pasi fillimisht pretendoi se kishte “kyçur” trenin në shinat e duhura “por nuk iu bind sistemit”, pranoi gabimin e tij fatal në pyetje dhe përballet me një akuzë të rëndë për vrasje.
Treni Intercity 62 i linjës Athinë-Selanik po kalonte pranë stacionit të Larisës pak para orës 23:00. të martën, me 341 pasagjerë dhe një ekuipazh prej 13 anëtarësh. Pak minuta më vonë, ndodhi tragjedia: pavarësisht se linja hekurudhore Athinë-Selanik është e dyfishtë, treni, me të paktën 342 pasagjerë, u përplas kokë më kokë me një tren tregtar që udhëtonte në drejtim të kundërt, duke shkaktuar që tre vagonët e parë të del nga shinat dhe merr zjarr. Deri më tani, zjarrfikësit kanë gjetur 43 të vdekur – por autoritetet besojnë se numri përfundimtar do të jetë më i lartë pasi 19 janë ende të zhdukur. Bëhet fjalë kryesisht për studentë meshkuj dhe femra, të cilët po ktheheshin në shkollat e tyre pas tre ditëve të së hënës së pastër.