Pas integrimit të inteligjencës artificiale në aplikacionet kryesore të Meta në Evropë – nga Instagram-i te WhatsApp-i – kompania e drejtuar nga Mark Zuckerberg po përgatitet të sjellë ndryshime të rëndësishme në kushtet e shërbimit që lidhen me të dhënat që ndahen nga përdoruesit evropianë.
Në fakt, duke filluar nga kjo javë, qytetarët evropianë që përdorin aplikacionet e Meta-s që përfshijnë Meta AI – inteligjenca artificiale e zhvilluar nga gjigandi teknologjik amerikan – do të marrin një njoftim brenda vetë aplikacioneve dhe përmes emailit. Ky komunikim do të shpjegojë se si të dhënat e tyre publike do të përdoren për të përmirësuar inteligjencën artificiale të Meta-s.
Njoftimet do të përmbajnë gjithashtu një lidhje me një formular, i cili do t’u mundësojë përdoruesve të kundërshtojnë në çdo moment përdorimin e të dhënave të tyre për këtë qëllim.
Parashikohet një periudhë tranzitore: Meta do të fillojë të mbledhë realisht të dhënat e përdoruesve evropianë vetëm pasi të ketë informuar, gjatë javëve në vijim, të gjithë personat e prekur për ndryshimin në përpunimin e të dhënave.
Me “të dhëna publike” nënkuptohen të gjitha postimet që janë të dukshme për këdo, pra ato që mund të shihen nga persona jashtë rrethit të kontakteve. Këtë cilësim mund ta ndryshojë lehtësisht çdo përdorues në opsionet e çdo platforme. Për shembull, në Facebook mund të zgjidhet nëse një përmbajtje do të jetë publike, e dukshme vetëm për miqtë, apo vetëm për vetë përdoruesin që e ka publikuar. Në rastet kur përmbajtja nuk është publike, Meta nuk do të mund ta përdorë për të trajnuar inteligjencën e saj artificiale.
Ka një përjashtim që lidhet me disa elementë të llogarisë, të cilëve nuk mund t’u ndryshohet natyra “publike”: fotografia e profilit dhe emri i përdoruesit janë gjithmonë të dukshëm, ashtu si dhe fotografia e kopertinës në llogaritë e Facebook-ut. Po ashtu, postimet e publikuara jashtë profilit personal – si ato të ndara në grupe – konsiderohen publikisht të dukshme dhe për pasojë Meta mund t’i përdorë në përputhje me kushtet e reja të shërbimit.
Përveç të dhënave publike në platforma, Meta do të mund të përdorë gjithashtu edhe bisedat private midis përdoruesve dhe Meta AI – chatbot-i që është në gjendje të kuptojë gjuhën natyrore dhe të përgjigjet në mënyrë të ngjashme me një njeri. Kjo përfshin të gjitha ndërveprimet që qytetarët evropianë do të kenë me inteligjencën artificiale të Meta-s në Facebook, Instagram dhe Messenger.
Përjashtimi i vetëm është WhatsApp, ku bisedat me Meta AI nuk do të përdoren për të trajnuar modelet e ardhshme të inteligjencës artificiale të kompanisë nga Menlo Park.
Meta deklaron se ky përditësim, i njëjtë me metodën që ka përdorur për të trajnuar modelet e veta të inteligjencës artificiale gjeneruese në rajone të tjera që prej lançimit të Meta AI, pasqyron qasjen e ndjekur edhe nga kompani të tjera – si Google dhe OpenAI – të cilat tashmë kanë përdorur të dhënat e përdoruesve evropianë për të përmirësuar sistemet e tyre të inteligjencës artificiale.
Qëllimi i deklaruar i kompanisë së Zuckerberg është të ndihmojë miliona njerëz dhe biznese në BE, duke e bërë inteligjencën artificiale të Meta-s të aftë të “kuptojë dhe të pasqyrojë më mirë kulturat, gjuhët dhe historitë e ndryshme”.
Nga njëra anë, ky është një synim fisnik. Modelet e mëdha gjuhësore që qëndrojnë pas chatbot-eve si Meta AI mësojnë nga miliarda tekste gjatë fazës së trajnimit dhe më pas përdorin metoda probabilistike për të gjeneruar përmbajtje të reja. Nëse të dhënat e përdorura për trajnim janë tërësisht të përqendruara te tekstet në gjuhën angleze apo në kontekstin amerikan, kjo mund të sjellë probleme të shumta, si prirja e një IA-je për të pasqyruar struktura gjuhësore, stile komunikimi, paragjykime dhe këndvështrime tipike të atyre konteksteve.
Megjithatë, pas përdorimit të të dhënave të qytetarëve evropianë fshihet edhe një nevojë në rritje nga ana e kompanive të mëdha teknologjike për të ushqyer inteligjencat e tyre artificiale me përmbajtje “cilësore”, pra informacione të krijuara nga njerëz. Sipas disa ekspertëve dhe sipërmarrësve, si Elon Musk, këto të dhëna – të mbledhura kryesisht nga interneti – po shterojnë, çka mund të përbëjë një problem serioz për ata që veprojnë në industrinë e inteligjencës artificiale.
“Na vjen keq që është dashur të kalojnë pothuajse dymbëdhjetë muaj për të arritur në këtë pikë – thuhet në komunikatën e Meta-s. – Mirëpresim qartësinë e ofruar si nga Komisioni Irlandez për Mbrojtjen e të Dhënave (IDPC), ashtu edhe nga Bordi Evropian për Mbrojtjen e të Dhënave (EDPB), të cilët e bënë të mundur këtë hap të rëndësishëm përpara.”/ La Repubblica