Sinjalistika e qarkullimit rrugor në Shqipëri duket se ka një problem të madh si pasojë e numrit të lartë të tabelave që sjellin çoroditjen e përdoruesve të rrugës.
Nisur nga eksperimenti i “Opinion” në Tv Klan, ku stafi përshkoi një segment 38 km, nga Rrogozhina deri në rrethrrotullimin e Bradasheshit ku numëroi plot 65 tabela të ndryshimit të shpejtësisë duke variuar nga 10-80 km/h, në emisionin e sotëm, 18 qershor, është trajtuar çështja e kaosit të trafikut në vend.
Në një intervistë me gazetarin Blendi Fevziu, eksperti i sigurisë rrugore, Fatmir Hasho, shprehet se një shpjegim për numrin e lartë të këtyre të tabelave është presioni për uljen e numrit të aksidenteve, duke gjetur zgjidhjen më të lehtë, shtimin e këtyre elementeve të sinjalistikës.
“Në vijueshmëri të viteve, duke pasur problematikë nga aksidentet, presioni i gjithanshëm që nga media, pushteti vendor, policia etj për uljen e numrit të aksidenteve kalojmë tek gjëja më e thjeshtë, vendosja e tabelave. Kur filloi mirëmbajtja e rrugëve, kam qenë i pari që kam ngritur zërin, ‘ju lutem mos na e bëni Shqipërinë me 50km/h’. Mjetet sot ecin me shpejtësi normale 110 dhe nuk e ndjejnë fare”,shprehet Hasho.
Ndërkohë sa i takon rrugëve më të rrezikshme në vendin tonë, Hasho ka listuar disa prej tyre, duke ju bërë thirrje përdoruesve të rrugës që të tregojnë kujdes.
“Tek rrugët e rrezikshme unë do të fusja me shumë përgjegjësi rrugën Lezhë Shkodër sepse ka parakalime të gabuara, por është shumë e rrezikshme edhe pse është sistemuar pak dhe do të porosisja kujdes maksimal. Me standard do të fillojmë që tek autostrada me pagesë, Thumanë-Kashar, Bajpasi i Fierit, përfshirë edhe Levan Vlorë, pastaj kemi Qafë Thanë-Pogradec me sinjalistikë të plotë të rregullt dhe brenda të gjitha normave. Qafë Thana në zbritje sepse në ngjitje me sinjalistikën horizontale jemi shumë dobët. Rrugët më të rrezikshme janë Bradashesh-Elbasan, të gjithë zonën nga Elbasani deri në në Qafë Thanë në gjendjen që është sot. Ka gjithë ato mori kthesash dhe kemi edhe trafik të shtuar. Vazhdon të mbetet problem nga Lushnja deri në Fier”, tha Hasho.