Propozuar nga Shoqëria Civile, Altin Hazizaj është zgjedhur të hënën nga nënkomisioni ad-hoc për anëtar të KLGJ-së edhe pse ka fshehur në formularin e dekriminalizimit një vendim penal të formës së prerë nga Gjykata e Shkallës së Parë Tiranë.
Mësohet se Hazizaj i është përgjigjur me “Jo”, pyetjes nëse ka qenë ndonjëherë i dënuar me vendim të formës së prerë nga një autoritet gjyqësor shqiptar apo i huaj.
Thënë ndryshe, Hazizaj që pretendohet se do të jetë pjesë e komisionit që do të përzgjedhë gjyqtarët me ligjet e reja të reformës, ka gënjyer në formularin e vetëdeklarimit. Në mënyrë krejt të ngjashme kanë vepruar dhe disa nga deputetët e kuvendit të Shqipërisë, mandati i të cilëve u dogj për shkak se kishin gënjyer në formularin e dekriminalizimit. Nëse kriteret do të ndiqen dhe zbatohen me rigorozitet, edhe Hazizaj duhet të largohet menjëherë nga ky komision.
Në arsyetimin ligjor, subjekti mban përgjegjësinë e plotë dhe është i vetëdijshëm për pasojat ligjore në rast të deklarimeve të pavërteta, të paplota apo të pasakta, në lidhje me të kaluarën e tij kriminale.
Fakti që në formular, nuk është pasqyruar asnjë e dhënë e përcjellë në lidhje me, vendimin penal të formës së prerë dhënë nga Gjykata e Shkallës së Parë Tiranë e bën këtë subjekt, të përfshihet në kushtet e ndalimit duke sjellë përjashtimin e menjëhershëm dhe në çdo kohë nga kandidimi/zgjedhja/emërimi apo nga funksioni publik”.
Arsyetimi ligjor:
Subjekti deklarues përfshihet në fushën e veprimit të të Ligjit Nr.138/2015 “Për garantimin e integritetit të personave që zgjidhen, emërohen ose ushtrojnë funksione publike” dhe vendimit të Kuvendit të Shqipërisë nr. 17/2016.
Megjithëse dënimi me gjobë nuk përfshihet në fushën e ndalimit të ushtrimit të funksionit sipas nenit 2 të ligjit 138/2015 “Për garantimin e integritetit të personave që zgjidhen, emërohen ose ushtrojnë funksione publike, por sa rezulton më sipër, subjekti nuk ka deklaruar këtë vendim gjyqësor të formës së prerë në formular edhe pse ka pasur detyrimin ligjor për ta pasqyruar në pyetjen 1 të formularit të vetëdeklarimit.
Ai i është përgjigjur me “Jo”, pyetjes nëse ka qenë ndonjëherë i dënuar me vendim të formës së prerë nga një autoritet gjyqësor shqiptar apo i huaj.
Në KREUN III, pika 3, ç), të Vendimit të Kuvendit të Shqipërisë nr. 17/2016 thuhet se formulari (që plotësohet dhe firmoset nga subjektet vetedeklarues) përmban një rubrikë ku detyrimisht pasqyrohet se “…. pasqyrimi i të dhënave të pavërteta, të paplota, dhe të pasakta në të, passjell përjashtimin e menjëhershëm dhe në çdo kohë nga kandidimi/zgjedhja/emërimi apo nga funksioni publik”
Duke nënshkruar, në faqen e dytë të formularit II “ Marrja dijeni mbi efektet e formularit dhe të vetëdeklarimit”, pika d) “Pasqyrimi i të dhënave të pavërteta, të paplota, dhe të pasakta në këtë Formular dhe refuzimi i depozitimit të gjurmëve daktiloskopike, passjell skualifikimin e menjëhershëm dhe në çdo kohë nga kandidimi/zgjedhja/emërimi apo ushtrimi i mëtejshëm i funksionit publik.”