E ndërsa fushata elektorale ka nisur zyrtarisht që prej 11 Prillit, kandidatët e partive janë përpjekur të vënë forcat e tyre në rrjetet sociale për të mbërritur tek populli, të kenë pëlqyeshmërinë e këtij të fundit që të përkthehen në vota në zgjedhjet parlamentare të 11 Majit.
Por këto video, duket se janë kthyer në disa ‘shfaqje qesharake’, e për këtë diskutohet sot në emisionin “Opinion” në Tv Klan.
U paraqitën videot e disa prej kandidatëve, Edona Bilalit, Zegjine Çaushit, Klevis Balliut, Adriana Kalaja e cila hapi Instagram së fundmi për fushatën, por dhe e Lulzim Bashës.
Aktori i humorit, Gentian Zenelaj, duke i cilësuar këto si lojëra të këtyre personazheve, bëri një krahasim midis fushatave elektorale dikur me sot. Rreth 20 deri 30 vite më parë, Zenelaj shprehet se partitë nuk kishin një program qeverisës, por e bënin fushatën e tyre se “kush bëntë parti më të mira”. Në këtë formë, rinia tërhiqej pas asaj force politike që bënte party më të bukur.
E duke krahasuar me sot, që rrjetet sociale janë bërë një mjet i domosdoshëm komunikimi me zgjedhësit, sipas Zenelajt politikanët mendojnë votuesit si “idiotë”, por theksoi se “populli shqiptar është politikbërës”, duke vënë në pah se politika është një zë i rëndësishëm në të përditshmen tonë.
“Duhet filtër. Nuk ekziston një filtër etik që filtron gjërat që dalin. Në kohën timë në vitet ’95, ’96, partitë politike në Lezhë, përdornin “party” nuk bënin asnjë program. Kush bënte “party” më të bukura, rinia krijonte simpati më shumë. Kjo është ajo që të luash. Ti mendon se votuesi jot është idiot. Ndërkohë populli shqiptar është politkbërës në kafene nga mëngjesi deri në darkë”, tha Zenelaj.
“Këto video janë trishtim shumë të madh. Kjo video me tavolina është kaq banale. Duhet të kuptojnë kandidatët, o je karizmatik o bëhesh palaço”, shtoi aktorja Rudina Dembacaj.