-Jetë dhe Stil

Ushqimet që ndikojnë në rënien në peshë dhe shtimin e metabolizmit


               Publikuar në : 13:38 - 30/10/19 |
xhu lia

Për rënien në peshë padyshim që metabolizmi luan një rol shumë të rëndësishëm. Sa më aktiv të jetë metabolizmi aq më shumë kalori do të digjen. Ndërkohë sipas ekspertëve ekzistojnë disa lloje ushqimesh që ndikojnë pikërisht në aktivizimin më shumë të metabolizmit. Ato janë:

Specat djegës

Sipas ekspertëve 1 gramë apo gjysmë luge çaji me pluhur speci djegës në ditë është e mjaftueshme për të përfituar efekte të mrekullueshme. Kjo sasi ju ndihmon të digjni rreth 10 kalori nga trupi juaj. Për këtë arsye shihet si një alternativë e mirë për të humbur peshë.

Proteinat

Trupi përdor rreth 20-30 % e energjisë nga një vakt i pasur me proteina ndërsa vetëm 5 % për të djegur kaloritë nga yndyrat. Diçka e tillë do të thotë që për çdo 100 kalori që ju konsumoni 20-30% e tyre do të digjen nga organizmi.

 Kafeja

Mjekët nuk e rekomandojnë konsumimin e sasive të mëdha të kafes, deri në 2-3 filxhanë në ditë mund t’ju ndihmojnë. Rreth 25% e ushqimit që keni konsumuar do të digjet nga kafeja, por nuk duhet t’a ekzagjeroni me sasinë.

Çaji Jeshil

Nëse e konsumoni çajin jeshil do ta ndihmoni trupin tuaj të djegë kalori dhe të ulni në peshë. Ekspertët thonë se ky lloj çaji ndihmon në oksidimin dhe shkrirjen e dhjamit të tepërt./Opinion.al/

Pas