Shumë hotele kanë njerëz në staf, të cilët punojnë për t’i ofruar shërbime mysafirëve të tyre. Shërbimet përfshijnë: sigurimin e shampos ose sapunit që personeli mund t’i kenë harruar t’i vendosë në banjat e hotelit, ose rekomandime për restorantet më të mira në qytet. Por, ashtu si në shumë industri të tjera, automatizimi po përmbush disa nga këto role.
Në hotelin “Amaranten” në Stokholm, menaxherja Josefine Qviberg tregon se si mysafirët nuk kanë më kërkesa për informacion rreth motit, për të vendosur alarme, ose për të gjetur taksi, apo restorante, falë Alexës. Kjo asistente që aktivizohet me zë është në fakt pajisja Echo, e modifikuar për hotele, e krijuar nga kompania Amazon. Alexa mund të kryejë shërbime të tjera, si dhe të ndezë dritat, apo të luajë muzikë.
Zonja Qviberg thotë se “Amaranten” është hoteli i parë në botë që përdor këtë teknologji, si pjesë e shërbimit në dhomë.
“Nuk ju nevojitet të hapni telefonin e dhomës, të përdorni celularin, apo të shkoni poshtë tek recepsionistët. Mund të rrini në dhomë dhe e keni burimin e informacionit aty” – thotë ajo.
Alexa mund të jetë vetëm në këtë hotel suedez tani për tani, por nuk është e vështirë të imagjinohet se kjo ndihmëse elektronike mund të përhapet në hotele në mbarë botën në të ardhmen jo fort të largët./ Burimi: Zëri i Amerikës