A jeni bërë ndonjëherë kurioz të dini se pse logoja e Facebook është me ngjyrë të kaltër? Nëse jo, sigurisht që tani po mendoni, pse vallë?
Ngjyra e kaltër lidhet me themeluesin e Facebook, Mark Zuckenberg, i cili është daltonik. Siç dihet nga të gjithë daltonizmi lidhet me mungesën e dallimit të ngjyrave.
Zuckenberg disa vite më parë iu nënshtrua një testi për dallimin e ngjyrave, dhe rezultatet e testit u lidhën të gjitha me ngjyrën e kaltër, pasi themeluesi i Facebook vetëm këtë ngjyrë mund të dallonte shumë mirë.
Megjithatë, kjo nuk është arsyeja e vetme. Facebook nuk është i vetmi rrjet social që është me ngjyrë të kaltër. Keni parasysh Twitter, Skype, WordPress…
Ekspertët e marketingut kanë vlerësuar se ngjyra e kaltër është ngjyra “më miqësore” që i jep çdo përdoruesi një ndjenjë të mirëpritjes.