TIRANË- Çmimet tepër të larta të biletave të avionëve kanë zanafillën tek kontrata koncesionare që Qeveria shqiptare e Fatos Nanos ka bërë në vitin 2004 me kompaninë gjermane. Sipas kontratës, kjo kompani jo vetem ka të drejtën të ndërtojë dhe operojë aeroportin nderkombetar te Rinasit per nje periudhe 20 vjecare, por ka edhe të drejtën ekskluzive qe vec ketij aeroporti nuk mund te ndertohet asnje aeroport tjeter ne Shqiperi. Ky kusht diskriminues eshte vene per te gjithe periudhen 20 vjecare te koncensionit. Por kjo kontrate e nenshkruar ne 2005 nga Fatos Nano, nuk eshtë e keqja e vetme.TV KLAN zbuloi se koncensionari i aeroportit të Rinasit nuk ka respektuar as kontratën që ka bërë vete siç ka dashur. Kjo shkelje eshte konstatuar nga Komisioni i Konkurences ne vendimin Nr.308 date 21.02.2014 “Per disa rekomandime per rritjen e konkurences ne tregun e sherbimit te transportit ajror.” Ky komision pasi ka studiuar tregun, cmimet, sherbimet dhe kontraten, ka zbuluar se koncensionari ka detyrimin e miratimit te tarifave te sherbimeve cdo 3 vjet. Kjo thuhet ne piken 19 te kontrates dhe konkretisht: “Organi I Autorizuar Shteteror dhe shoqeria do te rishikojne pagesat per sherbimet e aeroportit cdo 3 vjet.” Por ndryshe nga cfare thote kontrata e koncensionit, ne konstatimin e Komisionit te Konkurences thuhet se tarifat e aeroportit kane ndryshuar per here te fundit ne vitin 2007. Pra kane kaluar 7 vjet nga miratimi I fundit e deri ne daten e ketij vendimi, nderkohe qe duhet te ishin miratuar ne vitin 2010 dhe ne vitin 2013.