Më shumë se 1 miliard përdorues të Instagram-it tani do të jenë në gjendje të vlerësojnë origjinalitetin e llogarive, disa javë pasi kompania kryesore Facebook solli masat e ngjashme në një përpjekje për të pastruar llogaritë e rreme në platformën e saj të mediave sociale.
Instagram tha të martën se do të nisë funksionin “About This Account” që do t’i lejojë përdoruesit të shohin reklamat në të cilat po kryhet llogaria, vendi ku ndodhet llogaria, ndryshimet e përdoruesit në vitin e kaluar si dhe detaje të tjera.
Instagram tha gjithashtu se do të lejojë përdorimin e aplikacioneve të palëve të treta si DUO Mobile dhe Google Authenticator për autentifikimin me dy faktorë për të ndihmuar përdoruesit të hyjnë në llogaritë e tyre.
Duke filluar nga e marta, Instagram do të lejojë llogaritë me një hapësirë të madhe për të kërkuar verifikim përmes një veçorie brenda aplikacionit.
Për të mësuar më shumë për një llogari, shkoni në profilin e tyre, shtypni menunë … dhe pastaj zgjidhni “about this account”.
Atje do të shihni datën kur u bashkua kjo llogari në Instagram, vendin ku ndodhet llogaria, llogaritë me ndjekës të përbashkët, ndryshimet e përdoruesit në vitin e kaluar dhe çdo reklamë në të cilën llogaria po kryen.