A vazhdon të përdoret Yahoo nga njerëzit?
Në shumë vende të botës, Yahoo mund të konsiderohet si një markë jo shumë e pëlqyeshme në internet. Por në SHBA, ajo është ende një forcë që duhet llogaritur.
Në shkurt, në ShBA ajo ishte e treta platformë më e vizituar në internet, duke tërhequr më shumë se 204 milionë njerëz, sipas kompanisë hulumtuese ComScore.
Për ta kontekstizuar, Facebook kishte vetëm 1% më shumë përdorues dhe faqet e internetit vetëm 17% më shumë sesa Yahoo. Lajmet e Yahoo-së dhe sidomos sporti janë lexuar një në katër njerëz të paktën një herë në javë, sipas një studimi të Universitetit të Oksfordit.
Pronat e tjera, të Yahoo-së duke përfshirë edhe platformën e saj Blogging Tumblr, shërbimit të photo-sharing Flickr, email-et etj vazhdojnë të kenë thirrje ndërkombëtare.
Të gjitha këto tregojnë se firma ka më shumë se një miliard përdorues që përdorin shërbimet e saj.
Atëherë pse nuk vazhdon kështu siç është ?
Investitorët janë duke u shqetësuar për shkak se pjesa e përdoruesve të Yahoo-së nuk përputhet me pjesën e saj të shitjeve të reklamave online.
Vitin e kaluar, Yahoo siguroi vetëm 1.5% të shpenzimeve në internet, sipas një studimi nga eMarketer. Në të kundërt, Google siguroi 35% dhe Facebook 19 %. Për më tepër, pozicioni i Yahoo-së duket të jetë duke u përkeqësuar. Firma ka parashikuar që të ardhurat e saj të përgjithshme do të bien me rreth 15% këtë vit.
Pse nuk përmirësohet?
Një pjesë e madhe e problemit është pakësimi i reklamave.
Google dhe Facebook kanë një numër të madh të përdoruesve të regjistruar, në mënyrë që ata mund të gjejnë se kush është duke përdorur shërbimet e tyre dhe të përdorin informacionin për të lejuar reklamuesit të drejtojnë reklamat e tyre”, shpjegon Joseph Evans nga Enders Analysis.
Yahoo mund të ketë një numër të madh të përdoruesve, por shumica e tyre nuk janë të regjistruar në shërbimet e tij, kështu që shumica e shikimeve janë anonim. Pra në përgjithësi Google dhe Facebook janë më të mirë duke e ditur se kush jeni.
Pse do të donte Daily Mail atëherë ta blinte?
Sepse është një shans për të rritur audiencën e saj amerikane.
MailOnline dhe DailyMail.com ishin të vetmet botime në top 10 faqet më të vizituara të vendit gjatë vitit të kaluar, duke tërhequr më shumë se 51 milionë lexues.
Burimi: BBC/ Përshtati : Adela Zeneli
Opinion.al