Shumë kompani kozmetike po rishikojnë strategjitë e tyre të tregtimit të produkteve të lëkurës, duke hequr fjalët që tregojnë racë ose bardhësi.
Disa thonë se kjo është kontradiktore për kompanitë që kanë promovuar produkte për zbardhjen e lëkurës, ndërsa të tjerët mirëpresin ndryshimet e vogla që vijnë si rezultat i protestave masive në Shtetet e Bashkuara, që përbëjnë një lëvizje të denoncimit në mënyrë aktive të racizmit.
Gjigandi kozmetik francez L’Oréal tha në një deklaratë se ata kishin “vendosur të hiqnin fjalët bardhësi, zbardhje, ndershmëri, dritë, ndriçim nga të gjitha produktet e tyre të lëkurës.
L’Oréal kohët e fundit u vu nën kritika të rënda nga modelja britanike Munroe Bergdorf. Ajo shpjegoi se kompania e kishte pushuar atë në vitin 2017 si pasojë e racizmit.
Markat e tjera kozmetike, gjithashtu, kanë ndërmarrë hapa të ngjashëm për të ndryshuar gjuhën e tyre të marketingut.
Johnson & Johnson morën një vendim të ngjashëm në lidhje me produktet e zbardhjes së lëkurës të tregtuara në Azi dhe Lindjen e Mesme, raportuan mediat amerikane javën e kaluar.
Por disa kanë vënë në dyshim vendimin për ndryshimin e gjuhës së marketingut, por mbajtjen e produkteve:
“Nëse e kuptojsaktë, grupi L’Oréal po heq fjalët” e bardhë / zbardhje “ngaproduktet e tij, poe vazhdon të shesë këto produkte të destinuara për të zbardhur lëkurën kafe dhe të zezë,” shkroi gazetarja franceze Rokhaya Diallo./Opinion.al