“Aksidenti në qendër të kryeqytetit ku një automjet përplasi 3 fëmijë të mitur të cilët udhëtonin me monopatinë ka bërë që Policia e Shtetit të hartojë një plan operacional për intensifikimin e kontrolleve për drejtuesit e këtyre mjeteve elektrike. Plani ka si qëllim të evidentojë zbatimin e Kodit Rrugor,” raporton gazetari Besar Bajraktaraj.
Aksioni i policisë ka të bëjë me informimin dhe në rast përsëritjeje, ndëshkimin e qytetarëve që lëvizin me patinat elektrike, të cilët nuk kanë njohuritë e duhura për lëvizjen dhe qarkullimin në rrugë.
“Shumica e tyre nuk e dinë që duhet të lëvizin në korsinë e dedikuar. Pra, ku lëviz biçikleta, atje duhet të lëvizin edhe patinat elektrike. Shpesh herë bëjnë lëvizje zigzage në rrugë, nuk rregullojnë shpejtësinë. Kemi parë që në drejtim të këtyre monopatinave ka edhe dy pasagjerë, po edhe marrin dhe fëmijë, që është shumë e rrezikshme. Ose, kjo është më e keqja: në autostradë, që absolutisht është e ndaluar për kategorinë e këtyre të dalin në autostradë apo nëpër rrugë kryesore,” tha Ali Yzeiri, specialist i Policisë Rrugore.
Specialisti i Policisë Rrugore, Ali Yzeiri, tregon për Klan News masat që duhet të marrin përdoruesit e patinave kur dalin në rrugë.
“Kanë detyrim të përdorin edhe një kaskë mbrojtëse. Në vendet ku ka kalim këmbësorësh dhe trafik të dendur, ata janë të detyruar që patinën ta marrin për dore, pra do të zbresin nga patina dhe ta marrin për dore, ashtu si një drejtues biçiklete. Gjatë natës, patjetër, sapo në perëndim të diellit, në rast se nuk kanë sinjalistikën e duhur, pra nuk kanë sinjalizimin pamor, ato nuk lejohen të përdoren në rrugë.”
Për Policinë e Shtetit, ligji duhet të ashpërsohet për personat që nuk respektojnë Kodin Rrugor për përdorimin e patinave.
“Për këta ka ndëshkim sipas nenit 180 të Kodit Rrugor, që ka një vlerë relativisht të ulët, por kjo është për t’u parë në të ardhmen, sepse fluksi i këtyre sa vjen edhe po shtohet. Pra, kemi një shtim të numrit të përdorimit të këtyre monopatinave, që përdorim në gjuhën e përditshme, dhe detyrimisht kjo kërkon edhe ashpërsimin e sanksioneve, sepse sanksioni parashikon deri në 1.000 lekë të reja gjobë për çdo shkelje.”
Specialisti i rrugores tregon, ndër të tjera, nëse duhet pajisur dhe me leje drejtimi për këto kategori.
“Të gjitha ato patina që e kalojnë shpejtësinë mbi 25 km/h dhe kanë fuqi më tepër se 250 V, ato karakterizohen si ciklomotorë. Pra, kur themi ciklomotorë, duhet të pajisen me një certifikatë të përputhshmërisë teknike. Duhet të kenë gjithashtu edhe leje drejtimi të grupit AM. Pra, drejtuesit e këtyre duhet të kenë leje drejtimi të grupit AM dhe të kenë mbushur moshën 16 vjeç. Nga shpejtësia 25 deri në 45 km/h, drejtuesit e këtyre mjeteve duhet të kenë leje drejtimi të grupit AM, ndërsa mbi 45 km/h duhet të kenë patjetër një leje drejtimi të grupit A1, A2 ose A, sipas fuqisë dhe shpejtësisë që ato nxjerrin.”
Gjatë vitit të kaluar, për drejtuesit e këtyre janë vendosur rreth 192 masa. Gjatë periudhës së këtij viti, këto masa janë ashpërsuar dhe janë rreth 721 masa administrative të vendosura ndaj kësaj kategorie për shkelje të ndryshme. Klan News