Këtë të hënë ka nisur një hetim zyrtar për përplasjen hekurudhore më vdekjeprurëse në Indi në më shumë se dy dekada.
Sipas mediave të huaja, ky hetim ka ardhur pasi gjetjet paraprake treguan dështimin e sinjalit si shkakun e mundshëm për një përplasje që vrau të paktën 275 njerëz dhe plagosi 1,200.
Fatkeqësia ndodhi të premten, kur një tren pasagjerësh goditi një tren mallrash të palëvizshëm, doli nga shinat dhe goditi një tren tjetër pasagjerësh që kalonte në drejtim të kundërt pranë rrethit të Balasore, në shtetin lindor të Odisha.
Pas përpjekjeve të pandërprera për të shpëtuar të mbijetuarit dhe për të pastruar dhe riparuar gjurmën, trenat rifilluan të qarkullojnë mbi atë pjesë të linjës të dielën mbrëma.
Rreth 120 km në veri, në Kharagpur, në shtetin e Bengalit Perëndimor, zyrtarët e hekurudhave dhe dëshmitarët u mblodhën për të paraqitur prova në një hetim dy-ditor.
“Disa zyrtarë dhe dëshmitarë i janë bashkuar hetimit. Hetimi është duke u zhvilluar”, tha një oficer i lartë hekurudhor për një gazetar të Reuters, ndërsa zyrtarët kontrolluan dokumentet që po dorëzoheshin për ekzaminim.
Bordi i Hekurudhave të Indisë, organi më i lartë ekzekutiv, ka rekomanduar që Byroja Qendrore e Hetimit (CBI) të marrë përsipër hetimin për shkakun e katastrofës.
Hetimet paraprake treguan se Coromandel Express, duke u nisur drejt jugut për në Chennai nga Kalkuta, u largua nga binarët kryesorë dhe hyri në një binar anësor që përdoret për parkimin e trenave, me shpejtësi 128 km/h, duke u përplasur me trenin e mallrave të parkuar në binar.
Ai përplasje bëri që motori dhe katër ose pesë autobusët e parë të Coromandel Express të hidheshin nga shinat, të rrëzoheshin dhe të goditnin dy karrocat e fundit të trenit Yeshëantpur-Hoërah që shkonte në drejtim të kundërt me 126 km/h në binarin e dytë kryesor./Opinion.al