Rreth 82 % e italianëve e kaluan festën e Krishtlindjeve në shtëpi me familjet dhe miqtë e tyre. Kjo shifër e lartë tregon se italianët nuk heqin dorë nga festa më tradicionale e vitit.
Por nuk është kjo çudia më e madhe. Çudia është shifra monetare që italianët shpenzuan vetëm në gatime.
Italianët kanë shpenzuar plot 2.2 miliardë euro për ushqim e pije gjatë darkës në prag të Krishtlindjeve dhe mbrëmjen e Krishtlindjeve.
Ajo që mbizotëronte në tavolina ishte marka “Made in Itali” me pulat e ziera, ëmbëlsirat e bëra në shtëpi, çfarë sipas një sondazhi të “Coldireti” u ka marrë grave italiane minimalisht tre orë kohë.
Vetëm 9 % e italianëve kanë zgjedhur të shkojnë në restorant, ndërsa 3 % kanë preferuar agroturizmin. Shumica e tavolinave është mbizotëruar nga prodhime kombëtare.
Por sipas sondazhit, një shumë e çmendur parash, plot 850 milionë euro ka shkuar për mishin dhe peshkun, 350 milionë për ëmbëlsirat, 300 milion euro për konservat, frutat e freskëta, 200 për pastat dhe panën e 100 milionë për djath dhe vezë.
Marrë nga ‘La Repubblica’
Përktheu Opinion.al