Në një artikull të The Times, zbulohet se Home Office do të paguajë të famshëm për të postuar mesazhe sensibilizuese në “Tik Tok”, duke u kërkuar emigrantëve që të mos kalojnë Kanalin me gomone.
Influencuesit e rrjeteve sociale në vendet që përbëjnë një sasi të madhe të emigrimit të paligjshëm në MB, përfshirë këtu edhe Shqipërinë.
The Times thotë se do t’u ofrohen mijëra paund për të publikuar ligjet e reja të imigracionit, duke përfshirë kërcënimin e dëbimit në Ruandë.
Sipas medias, në Shqipëri është zgjedhur tashmë një listë e ngushtë e influencuesve, me ndihmën e një konsulence private tregu, e cila përfshin një reper, dy aktorë humori, blogerë, personazhe televizive dhe një shkrimtar udhëtimesh.
Home Office ka një buxhet prej rreth 30,000 £ për të paguar influencuesit shqiptarë, të cilët janë zgjedhur për aftësinë e tyre për të tërhequr të rinjtë. Ajo do të kufizohej në 5,000 £ për person.
Plani për të paguar influencuesit është faza tjetër e fushatës reklamuese të Home Office në vend, e cila ka nisur për tre vitet e fundit.
Ai ka përfshirë reklama të markës së qeverisë së Mbretërisë së Bashkuar në mediat sociale, TV dhe radio, duke paralajmëruar për pasojat e udhëtimit ilegal në MB. Departamenti tha se reklamat e tij në mediat sociale kishin arritur në 946,000 njerëz – rreth një e treta e popullsisë së Shqipërisë – dhe kishin tërhequr 231,000 klikime në faqen e internetit.
Fushata reklamuese do t’i kushtojë Home Office 380,500 £.