Me 74 marketet dhe hipermarketet e tij anembanë Shqipërisë, Spar Albania, ka synuar që përmes kësaj përhapje të gjerë në një kohë të shkurtër që kur debutoi në treg në vitin 2016, të shkojë në çdo skaj të vendit, për të qenë sa më pranë çdo qytetari, duke siell veç cilësisë së lartë që garanton ombrella e brandit të njohur ndërkombëtar, edhe çmime të arsyeshme, për ta bërë atë një market të të gjithëve.
I këtij mendimi është edhe Redona Kalaja, Menaxhere e Marketingut e SPAR Albania, e cila tregon edhe ndjeshmërinë që rrjeti i madh botëror ka ndaj natyrës.
“Sot kemi një klient më të vetëdijshëm, i cili është i kujdesshëm ndaj cilesisë, preajrdhjes, natyrisht dhe çmimit të produkteve që konsumon. Kemi vënë re se gjithmonë e më shumë konsumatori po kujdeset edhe për procesin pas konsumit. Pra impaktin qe ambalazhimi apo mbetjet kanë në ambjentin ku jetojmë. Në këtë prizëm, Spar Albania ka ndermarrë një nisme per heqjen 100% te cantave plastike dhe zevendesimin e tyre me material te riciklueshme brenda muajit Tetor 2022. ” – tha ajo.
Duke qenë se SPAR feston 6 vjetorin e tij në Shqipëri këto muaj, deri në përfundim të festave dimërore, klientët do të mund te perfitojne nga surprizat dhe dhuratat e shumta që kompania ka përgatitur për ta.
Veçanërisht këtë 6 vjetor klientët do te kene jo 1 por 60 mije arsye per te zgjedhur Spar per blerjet e tyre! Perveç ofertave te shumta kete pervjetor, 60 do te jene klientet me fat per te cilet do te rezervohen dhurata fantastike ne kuader te lojes shperblyese qe ka nisur tashme ne te gjithe rrjetin Spar. Çdo muaj, deri ne 31 Dhjetor, klientet e SPAR Albania do te kene mundesine te fitojne kupona blerjeje ne Spar, deri ne 60 mije euro.
Krahas risive dhe aktiviteteve te shumta shperblyese, nje kujdes te vecante Spar e reflekton gjithashtu ne zgjedhjen e nje game te larmishme prej 40.000 artikujsh, te cilët u ofrojne klienteve cilesinë e çertifikuar të produkteve lokale apo të importuara nga vende si: Italia, Gjermania, apo Holanda.
SPAR Albania është pjesë e Grupit BALFIN, të themeluar nga sipërmarrësi Samir Mane në Vjene të Austrisë rreth 30 vjet më parë si dhe pjese e SPAR International, qe operon me një rrjet hipermarketesh dhe supermarketesh në 48 shtete ne te gjithe botën.