IPhone-t nuk janë gjithmonë rezistentë ndaj ujit siç reklamohet nga Apple. Ky është mendimi i Autoritetit të Konkurrencës dhe Tregut Italian i cili, në fund të një hetimi, gjobiti kompaninë Apple me 10 milionë euro gjobë për dy praktika të padrejta tregtare.
E para ka të bëjë me shpërndarjen e mesazheve promovuese të modeleve të ndryshme të iPhone-ve si: iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone XR, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone 11, iPhone 11pro dhe iPhone 11 pro Max, për të cilët u tha se janë rezistentë ndaj ujit për një thellësi maksimale që varion nga 1 deri në 4 metër në varësi të modelit dhe deri në 30 minuta.
Sipas autoriteteve italiane Apple gjatë reklamimit nuk është sqaruar se IPhone-t janë rezistentë ndaj ujit vetëm në prani të kushteve specifike, për shembull gjatë testeve specifike dhe të kontrolluara laboratorike me përdorimin e ujit të destiluar dhe të pastër. Por kjo është diçka krejtësisht e ndryshme nga përdorimi i zakonshëm. Lidhur me këtët çështje autoriteti italian shprehet se reklama e Apple është mashtruese.
Së dyti, autoriteti italian ka vënë në dukje se Apple ka refuzuar të riparojë ose zëvendësojë iPhone-t e dëmtuar nga uji, në fazën pas shitjes së produktit duke penguar kështu ushtrimin e të drejtave që konsumatorëve u njihen nga ligji në lidhje me garancinë e produktit. /Opinion.al