Google, Facebook, TikTok dhe kompani të tjera të Big Tech që operojnë në Evropë duhet të respektojnë një nga përpjekjet më të gjera për të pastruar atë që njerëzit shohin në internet.
Rregullat e reja dixhitale novatore të Bashkimit Evropian hynë në fuqi të premten për platformat më të mëdha. Akti i Shërbimeve Dixhitale është pjesë e një sërë rregulloresh të përqendruara tek teknologjia të hartuara nga blloku 27-vendesh, prej kohësh një lider global në goditjen e gjigantëve të teknologjisë.
DSA është krijuar për t’i mbajtur përdoruesit të sigurt në internet dhe për të ndaluar përhapjen e përmbajtjeve të dëmshme që janë ose të paligjshme ose shkelin kushtet e shërbimit të një platforme, të tilla si promovimi i gjenocidit ose anoreksisë. Ai gjithashtu duket të mbrojë të drejtat themelore të evropianëve si privatësia dhe liria e fjalës.
Disa platforma online, të cilat mund të përballen me miliarda gjoba nëse nuk respektojnë, tashmë kanë bërë ndryshime.
Kompanitë do të duhet të heqin më shpejt pornografinë e fëmijëve dhe propagandën terroriste dhe gjithashtu ta bëjnë më të lehtë për përdoruesit që të raportojnë përmbajtje të tillë.
Tregjet online si Amazon tani janë të detyruara të heqin produktet e falsifikuara ose lodrat e rrezikshme në masën më të mirë të mundshme dhe të informojnë konsumatorët nëse një produkt i paligjshëm është blerë.
Për më tepër, kompanitë duhet t’i raportojnë rregullisht Komisionit Evropian për shkallën në të cilën platformat e tyre rrezikojnë shëndetin mendor ose lirinë e shprehjes.
Duke përshëndetur rregullat e reja, komisioneri i Tregut të Brendshëm të BE-së, Thierry Breton tha në një video në X se ekipi i tij do të ishte shumë rigoroz për të kontrolluar nëse platformat sistematike janë në përputhje.
Elon Musk, zotëruesi i X, dhe marrësi i paralajmërimeve të shumta publike të BE-së për detyrimet rregullatore, i tha Breton se kompania e tij “po punonte shumë për këtë”.
Nëntëmbëdhjetë platformat dhe motorët e kërkimit të përfshira fillimisht janë Zalando, Wikipedia, Booking.com, Tik Tok, X, Facebook, Amazon Marketplace dhe App Store i Apple, si dhe Alibaba AliExpress, Google Play, Google Maps, Google Shopping, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Snapchat, YouTube dhe motorët e kërkimit Google dhe Bing./Opinion.al