Life Style

Harroni shpesh? 5 mënyra për ta forcuar kujtesën



Bëhu pjesë e Grupit Zyrtar të Opinion.al
>> KËTU <<
               Publikuar në : 20:40 - 17/11/22 |
Opi Nion
  1. Gjumi cilësor

Hulumtimet tregojnë se njerëzit me probleme me gjumin janë në rrezik të humbjes së kujtesës 10 vjet më herët se mesatarja e popullsisë së përgjithshme. Për shumicën e njerëzve, 7 deri në 10 orë gjumë çdo natë është gjithçka që u nevojitet për të ruajtur shëndetin e trurit.

Këshillat që sugjerohen për një gjumë të mirë janë:

Mbani një orar të qëndrueshëm të gjumit.

Fikni të gjitha ekranet një orë para gjumit.

Mund të dëgjoni muzikë ose të meditoni.

Dilni jashtë dhe vihuni në kontakt me dritën e diellit sa më shpejt që të mundeni pasi të zgjoheni në mëngjes.

  1. Dieta e duhur

Ju e dini shumë mirë se ushqimi i duhur kontribuon jo vetëm në shëndetin e mirë të trurit, por edhe në funksionimin e duhur të trupit në përgjithësi.

Sugjerohet konsumi i :

Peshku, i pasur me Omega 3, arra pa kripë, perime të ndryshme, si për shembull brokoli, frutat dhe avokado.

Po ashtu sugjerohet shmangia e ushqimeve të ambalazhuara, sidomos at që kanë një  nicvel të lartë të sheqerit.

  1. Jo pirjes së duhanit

Duhanpirësit kanë 30% më shumë gjasa të zhvillojnë një formë të demencës sesa jo duhanpirësit. Përveç pirjes së duhanit dhe duhanpirjes, edhe aroma e cigareve të mbetura në rroba mund të ndikojë në kujtesë, pasi këto mbetje në rroba çlirojnë kimikate që janë toksike për trurin.

  1. Kontakti social

Një studim i kohëve të fundit tregoi se njerëzit rreth moshës 55-vjeçare që merrnin pjesë në darka ose tubime të tjera shoqërore kishin më pak gjasa të humbnin kujtesën. Socializimi i tyre kontribuoi në këtë.

  1. Edukimi i vazhdueshëm

Mund të rrisni kujtesën dhe funksionin e trurit duke zgjidhur Sudoku dhe fjalëkryqe, por po ashtu mund të mësoni gjëra të reja, aktivitete të reja.

Pas