Filmi Barbie është bërë filmi më i madh i vitit në SHBA dhe Kanada deri më tani, tha distributori Warner Bros.
Rreth 155 milion dollarë u mblodhën në fundjavën e hapjes, tha kompania.
Ndërkohë, publikimi i ri Oppenheimer, gjithashtui publikuar të premten, fitoi 93.7 milion dollarë në SHBA.
Ndërkohë, në MB, Vue tha se të dy filmat kishin bërë që zinxhiri i kinemasë të shihte fundjavën më të ngarkuar në katër vjet.
Vue, i cili ka 91 kinema në të gjithë Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandën, tha se pa fundjavën e tij më të madhe në katër vjet dhe fundjavën e dytë më të madhe në histori. Sipas tij Barbie është në rrugën e duhur për t’u bërë filmi më i madh i vitit 2023, përpara Super Mario Bros.
Dy filmat mblodhën gjysmë milioni njerëz në ekranet e Vue, me 4000 bileta të shitura për Barbie në të gjithë Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandën, tha kompania.
Të dy filmat u publikuan të premten dhe konkurrenca mes tyre u referua në rrjetet sociale si “Barbenheimer”.
Në mbarë botën, debutimi i Barbie mori 337 milionë dollarë (293 milionë funte).
Përpara publikimit të filmave, në MB më shumë se 200,000 bileta paraprake ishin blerë dhe rreth 10,000 shikues pritej të shihnin të dy filmat Barbie dhe Oppenheimer gjatë fundjavës së hapjes.
Ndërkohë, kinemaja Vue në Mbretërinë e Bashkuar raportoi të Premten se blerjet para-shitëse të Barbie ishin “më të larta se çdo blockbuster tjetër i publikuar këtë vit”.
Universal Pictures tha që Oppenheimer kishte bërë 8.05 milionë funte në Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandë që nga e premtja.
Ai shtoi se Oppenheimer parashikohej të kishte një hapje më të mirë për tre ditë sesa filmat e tjerë të suksesshëm të Christopher Nolan, Interstellar me temë hapësinore, thriller lufte Dunkirk dhe hiti fantastiko-shkencor Inception.
Filmi fitoi 93.7 milion dollarë në tregjet ndërkombëtare, duke e çuar totalin e tij global në 174.2 milion dollarë, tha Universal Pictures./Opinion.al