Trafiku është kthyer në tmerrin e të gjithë drejtuesve të automjeteve në Shqipëri. Marrë shkak nga sinjalistika e tepruar dhe e gabuar në aksin rrugor “Elbasan-Rrugozhinë”, në emisionin “Opinion”, në Tv Klan, u diskutua se çfarë e shkakton kaosin e trafikut.
Eksperti i sigurisë rrugore së Autoritetit Rrugor Shqiptar, Astrit Zenelaj, ka folur për këtë problem rrugor, ku në 38 kilometra gjenden 65 tabela, të cilat shpesh herë bëhen dhe burim aksidentesh në këtë aks.
Kështu, ky aks rrugor është krejtësisht i ndryshëm nga akset e tjera. Kjo sepse sipas Zenelajt, ka mbi 60 rrugë dytësore që kryqëzohen me këtë aks, ashtu sikurse kalon nëpër 8 zona të banuara. Ndaj dhe sinjalistika e tepruar, sipas tij bëhet për sigurinë e këtyre, por sërish shkakton trazira me automjetet që kalojnë aty, pasi nuk mund të manovrojnë në intervale të shkurtra rrugore me uljen e shpejtësisë.
“Elbasan-Rrogozhinë ka specifika krejt ndryshe nga çdo lloj rruge në territorin e Republikës së Shqipërisë. Është 38 km dhe mbi 60 rrugë dytësore që kryqëzohen me të, pa llogaritur që kjo rrugë kalon në 8 zona të banuara. Si të thuash fshatra. Po të marrim e të numërojmë shtëpitë që dalin direkt aty, aksesi është…”, tha ai.
Por kush është problemi kryesor që kemi ne në rrugët e Shqipërisë? Sipas ekspertit, janë ndërtimet anës akseve rrugore.
“Problemi kryesor është ndërtimi anë rrugëve. Që nga viti 2018 që bëhet aplikimi në sistem online, është kufizuar në mënyrë të jashtazakonshme ndërtimi dhe aksesi në rrugët nacionale. Që të mos futen në rrugë nacionale. Është detyrë e pushtetit vendor që çdo pronë që ndodhet në kufir rrugor, t’i bëjnë në rrugë të brendshme dhe të kërkojë pranë Autoritetit Rrugor një akses për një rrugë të vetme”, tha ai.