Në plazhin e Divjakës, hapësirat për publikun këtë sezon veror janë disa kilometra. Midis bizneseve që ofrojnë shërbime pushimi, është bërë e detyrueshme lënia e hapësirave për plazh publik në një gjatësi rreth 50 metra.
Kjo metodë e ndjekur këtë vit është ndërmarrë me qëllim për të rritur ndërgjegjësimin për mbajtjen pastër të plazhit. Bregdeti ka pushues të shumtë në çdo ditë të javës dhe rritja e cilësisë së shërbimeve, e shoqëruar me çmime më të lira, e bën këtë plazh tërheqës për familjarët. Në pesë vitet e fundit, në plazhin e Divjakës nuk ka pasur rritje çmimesh. Shezlloni kushton 500 lekë dhe kafeja 70 lekë.
“Nuk ka ndryshime në çmim. Këto janë çmimet që kanë qenë 10 vjet dhe për cilësinë mund të them që mund të konkurrojmë edhe në jug, për arsye se kemi dhe Lagunën e Karavastasë dhe peshku është i freskët, kështu që është perfekte,” tha Mina Biti, operator turistik.
“Deti i Divjakës ka një rërë shumë kurative, deti është i pastër dhe ka më shumë popullatë se vitet e tjera. Çmimet janë më të arsyeshme, më të lira.”
“Çmimet janë shumë të arsyeshme dhe mendoj se do të vazhdojnë për një kohë të gjatë. Çdo gjë është shumë në rregull, shumë pastër, mirë.”
Për shkak të hapësirës së madhe të plazhit për pushuesit pa pagesë, Bashkia Divjakë kërkon mirëkuptimin e tyre që të bëjnë kujdes, duke mos u larguar shumë nga qendrat e populluara.
“Në vitet e fundit sistemuam atë pjesë të bregdetit që ishte më e pranueshme, më e bukur. Sollëm atje energjinë elektrike, ujin 24 orë dhe bashkërenduam bukur hapësirën publike me atë private. Mendojmë që atje të përqendrohemi, sepse atje siguria është e lartë, shërbimi është i lartë, por edhe pastrimi nga ana jonë është më i lehtë,” tha Josif Goreja, kryetar i Bashkisë Divjakë.
Dhjetë kilometra është hapësira e vijës bregdetare në plazhin e Divjakës për pushuesit. 70% e saj është plazh publik dhe vetëm 30% shfrytëzohet nga bizneset, të cilët operojnë vetëm gjatë sezonit veror. Klan News