Zëvendëskryeministrja dhe njëherësh ministrja e Infrastrukturës dhe Energjisë, Belinda Balluku është shprehur se këtë vit nis puna për zgjerimin e aksit Tiranë-Durrës.
Balluku theksoi se në të dyja anët e këtij aksi do të ketë shtim të një korsie si dhe korsinë e emergjencës.
”Planet tona për vitin e ardhshëm janë shumë të rëndësishme. Do të nisim menjëherë nga puna këtë vit për zgjerimin e aksit Tiranë-Durrës, një aks shumë i rëndësishëm i cili sot mban peshën kryesore të trafikut, por duke pasur parasysh ndërtimin e akseve të tjera pra Thuman –Kasharit dhe më pas Kashar-Lekaj një pjesë e mirë e trafikut do të largohet nga kjo autostradë për tu drejtuar në Koridorin Blu drejt Rrogozhinës.
Por duke pasur parasysh ndërtimin e ballinës ujore të Durrësit që tashmë është nisur nga puna duket edhe gjithë ecuria që kemi aty për plazhin e ri që po krijohet dhe nga ana tjetër ndërtimi i Porto Romanos ku me gjasë do të kemi edhe një bazë të NATO-s do të kërkojnë që aksi Tiranë-Durrës të jetë një aks i parametrave të rinj kështu që në të dyja anët e këtij aksi do të ketë shtim të një korsie plus korsinë e emergjencës duke e kaluar kështu në një kategori më të lartë të kritereve të autostradave të Bashkimit Europian.
Ndër të tjera, Balluku u ndal edhe tek problemi i trafikut, ku theksoi se në pika të rëndësishme do të vendosen tabela informuese të cilat tregojnë se si është fluksi.
”Nga ana tjetër do të vendosen në pika të rëndësishëm tabela informuese të cilat tregojnë se si është fluksi i trafikut sepse kemi vënë re që kohët e fundit të gjithë drejtuesit e automjeteve që futen në Tiranë preferojnë hyrjen nga Elbasani e cila sigurisht për shkak se jemi në proces për nisjen e të gjithë procedurave për ndërtimin e bajpasit të Elbasanit për momentin rruga kombëtare futet në një hinkë pra në pjesën që akseson autostradën Elbasan-Tiranë duke krijuar rradhë të gjata të trafikut ndërkohë që shpesh rruga që kalon nga Kavaja dhe Durrësi është më e lirë.
Por nuk zgjidhet nga qytetari kështu që në këto raste do të ketë tabela informuese që i tregon qytetarëve se kush është rruga me më pak trafik apo ku nuk ka problematika sepse përshembull Tiranë-Durrësi njihet për problematikat në aksidentet rrugore”, shtoi Balluku.