Amazon po nxjerr një veçori të re gjeneruese të inteligjencës artifiale AI që përmbledh vlerësimet e produkteve për klientët.
Funksioni, të cilin kompania filloi të testojë në fillim të këtij viti, është krijuar për të ndihmuar blerësit të përcaktojnë me një shikim se çfarë duan klientët e tjerë për një produkt. Ai do të zgjedhë tema të zakonshme dhe do t’i përmbledhë ato në një paragraf të shkurtër në faqen e detajeve të produktit.
Kompania shkroi në një postim në blog të botuar të hënën se rishikimet e krijuara nga AI tani janë në dispozicion për një nëngrup blerësish celularë në SHBA përmes një përzgjedhjeje “të gjerë” produktesh. Dhe mund të zgjerohet në më shumë blerës dhe kategori shtesë produktesh në “muajt e ardhshëm” bazuar në reagimet e klientëve, tha Vaughn Schermerhorn, drejtoresha e blerjeve në komunitet në Amazon.
Kompania me bazë në Seattle ka kërkuar mënyra për të integruar më shumë inteligjencë artificiale në ofertat e produkteve të saj, ndërsa gara gjeneruese e AI-së po nxehet mes kompanive të teknologjisë. Amazon nuk ka lëshuar chatbotin e vet të profilit të lartë me AI ose mjetin e imazhit. Në vend të kësaj, është fokusuar në shërbimet që do t’i lejojnë zhvilluesit të ndërtojnë mjetet e tyre gjeneruese të AI në infrastrukturën e saj cloud AWS.
Andy Jassy, president dhe CEO i Amazon, sinjalizoi besimin e kompanisë se do të marrë nën kontroll kostot në letrën e tij vjetore drejtuar aksionerëve. Kompania ka shpenzuar muajt e fundit duke shkurtuar pjesë jofitimprurëse të biznesit të saj, duke mbyllur dyqane dhe duke shkurtuar 29,000 vende pune në një përpjekje për të ulur kostot.
Në fillim të këtij viti, CEO i Amazon, Andy Jassy, tha në letrën e tij drejtuar aksionarëve se AI gjeneruese do të jetë një “punë e madhe” për kompaninë. Ai tha gjithashtu gjatë një telefonate për fitimet me investitorët javën e kaluar se “çdo një” nga bizneset e Amazon aktualisht ka iniciativa të shumta gjeneruese të AI në zhvillim, duke përfshirë njësinë e saj të pajisjeve, e cila punon në produkte si asistenti zanor Alexa.
Përveç rishikimit të krijuar nga AI, kompania tha të hënën se do të ofrojë gjithashtu një veçori të njohurive të produktit që lejon klientët të shfaqin tema të zakonshme në rishikime./Opinion.al