Prokuroria për Krime të Rënda ende nuk ka firmosur marrëveshjen e bashkëpunimit me pilotin italian, Guido Andrea Guidi pasi dyshohet se ai nuk thotë të vërtetën.
Në dy rastet e marrjes në pyetje, 69vjeçari ka dhënë versione të ndryshme. Prokuroria po kryen verifikimet paraprake, për të saktësuar nëse është e vërtetë ajo që ai thotë. Guido Andrea Guidi pretendon se nuk është pritur në pistë nga ndonjë person dhe nuk ka ngarkuar kanabis në avion.
Por, ekspertët e aviacionit, kanë përpiluar një raport ku hedhin dyshime se avioni është ngarkuar dhe në momentin që ka tentuar të ngrihet ka pësuar defekt, për shkak të peshës. Në vendin e ngjarjes, prokurorët gjetën mbetje zjarri. Sipas tyre piloti mund të jetë orientuar me zjarr sinjalizues për të bërë uljen, raporton “ABC Neës”.
Nga kjo lindin dyshimet për orën e uljes së avionit në pistën e improvizuar në fshatin Gotull të Ishmit.Piloti italian mund të jetë nisur natën nga Italia dhe në të zbardhur ka zbritur në pistën e improvizuar. Aty është ngarkua me peshën e tepërt dhe ka tentuar të ngrihet, por ka pësuar defekt në rrotën e parë.
Në vendin e ngjarjes janë gjetur disa vida të liruara të pjesës së jashtme të trupit të avionit, i cili është anuar në krah. Ekspertët thonë se për shkak të mbipeshës dhe erës kundër avionit, mjeti nuk ka mundur të ngrihet dhe është anuar, sepse çantat nuk ishin fiksuar si duhet brenda në bord.
Si dhe gjatë tentimit për t’u ngritur, mbipesha dhe tërheqja e gravitetit ka qenë e madhe sa nuk ka arritur të përballoj avioni, duke shkaktuar lirimin e disa vidave të jashtme të krahëve ose pjesëve të tjera të trupit të avionit që janë gjetur nga hetuesit. Pavarësisht këtyre dyshimeve, në bordin e avionit ekspertët nuk kanë gjetur gjurmë hashashit.
Por kjo nuk përjashton faktin se malli ka qenë i vendosur në çanta të mëdha dhe deri në ardhjen e policisë në 9:30 minuta, avioni mund të jetë pastruar. Hetuesit dyshojnë se personat e tjerë që prisnin avionin, janë larguar me mjete lundruese nga deti çka ka bërë që prokuroria t’i kërkoi kapitanerisë së Durrësit të dhëna për identifikimin e mundshëm të ndonjë mjeti lundrues në orën e para të mëngjesit të së enjtes.
Por, veç kësaj, prokurorët kanë kërkuar nga kompanitë e telefonisë lëvizëse, t’i vënë në dispozicion në bazë të qelizave, të gjithë lëvizjet e numrave të telefonit në zonën ku ka ndodhur ulja e avionit tip “Piper” nga piloti 69vjeçar tashmë nën hetim për akuzën e shkeljes së hapësirë ajrore.