Këtë verë në Kaliforni, kalimtarët në rrugët e San Franciskos mund të ndahen në dy kampe: vendasit që janë mësuar me një paradë makinash pa shoferë ose turistë mrekulluar që kërkojnë të japin foto nga një vizion i së ardhmes.
Katherine Allen ka hipur në një Jaguar të bardhë, që ecën me kujdes në trafik të renduar. Avokatja 37-vjeçare ka testuar vullnetarisht taksitë e robotëve të Waymo që nga fundi i vitit 2021. Në fillim, në bord ishte gjithmonë një punonjës i kësaj dege të Alphabet, kompania mëmë e Google, për të kapur timonin nëse nevojitej. Dhe pastaj një natë, makina erdhi tek ajo e pashoqëruar.
“Isha vërtet nervoze herën e parë, por jo shumë nervoze që nuk doja ta merrja. Edhe unë isha e emocionuar. Për dy të tretat e para të udhëtimit, ndoshta 20 minuta apo më shumë, u tremba dhe më pas krejt papritur u ndjeva disi normale, gjë që është e çuditshme, sepse nuk ishte normale!”
Automjetet në San Francisko operohen nga Waymo dhe General Motors dhe në fillim të kësaj vere të dy operatorët morën lejen nga një rregullator i Kalifornisë për të operuar 24/7 në të gjithë qytetin, përveç autostradave. Kjo e bëri San Francisko qytetin e parë të madh me dy flota automjetesh pa shofer që funksionojnë plotësisht.
Por autoritetet lokale megjithatë i kanë kërkuar Cruise që të përgjysmojë flotën e saj në San Francisko në 50 makina aktive gjatë ditës dhe 150 gjatë natës, ndërkohë që heton dy përplasjet që ndodhën javën e kaluar, duke përfshirë një me një kamion zjarrfikës. Megjithatë 100 mije persona janë në liste pritje për këtë makinë pa shofer.