Një raport i ri tregon se evropianët duan të shpenzojnë më pak dhe të blejnë gjëra të dorës së dytë, ose ndryshe të përdorura këtë Krishtlindje. Sipas studimit të ri nga grupi i klasifikimeve në internet Adevinta, tregjet e gjërave të përdorura në Evropë janë të vendosur në krye të renditjes këtë Krishtlindje, pasi konsumatorët në të gjithë Evropën konsiderojnë uljen e kostove këtë sezon festash.
Anketa e grupit me 5000 konsumatorë evropianë në Belgjikë, Francë, Gjermani, Itali, Holandë dhe Spanjë, zbuloi se gjysma e të gjithë të anketuarve planifikojnë të shpenzojnë më pak këtë Krishtlindje për shkak të kostos së lartë të jetesës.
Kompania, e cila numëron tregje të dorës së dytë si leboncoin francez, Kleinanzeigen gjerman (DE) dhe Milanuncios spanjoll midis tregjeve të saj evropiane, zbuloi gjithashtu se 64% e konsumatorëve evropianë po mendojnë të bëjnë blerje të dorës së dytë këtë periudhë festive.
Arsyet më të përmendura pse konsumatorët po mendojnë të blejnë për artikuj të përdorur janë nevoja për të kursyer para (47%) dhe dëshira për të blerë në mënyrë më të qëndrueshme (37%).
Në krahasim, vitin e kaluar vetëm gati një e treta (32%) e konsumatorëve evropianë iu drejtuan tregut të dorës së dytë për nevojat e tyre të blerjeve për Krishtlindje.
Një e katërta e konsumatorëve që i kushtojnë vëmendje tregut të dorës së dytë këtë vit raportuan se u pëlqen të dhurojnë artikuj retro ose nostalgjikë.
Megjithatë, disa evropianë ende mbajnë rezerva për dhuratat e parapëlqyera. Mbi një e treta (35%) e atyre që nuk blenë sende të përdorura vitin e kaluar thanë se preferojnë të blejnë të reja.
Dhuratat e padëshiruara janë një nga aspektet fatkeqe të periudhës festive. Dy të tretat e konsumatorëve deklarojnë se kanë marrë një dhuratë krejt të re që nuk e kanë përdorur ose thjesht nuk e kanë pëlqyer. Në mënyrë inkurajuese, vetëm 6% e të anketuarve thonë se i kanë hedhur sendet e padëshiruara.
Ndërsa 28% kanë mbajtur artikuj duke e ditur se nuk do të kenë kurrë përdorim për to, më pak se një e katërta (23%) kanë shitur artikuj të padëshiruar në internet.
Një e treta (33%) raportojnë se kanë mbajtur një artikull në rast se është bërë i dobishëm, dhe një përqindje e ngjashme ka rikthyer artikujt e padëshiruar në një datë të mëvonshme (30%).