Nga Aurenc Bebja
“Le Document aéronautique” ka botuar, me 1 janar 1927, në faqet 358 dhe 498, dy shkrime në lidhje me transportin ajror në Shqipëri.
Linjat ajrore në Shqipëri.
“Qeveria shqiptare i kishte dhënë kompanisë “Adria Aero Lloyd” për dhjetë vjet koncesionin e linjave ajrore në Shqipëri. Kjo, nga ana tjetër, ia dha koncesionin e saj “Deutsche Luft Hansa”. Qeveria italiane negocion me këtë të fundit transferimin e monopolit të saj te një kompani italiane, kapitali i “Adria Aero Lloyd” vlerësohet rreth 735.000 franga-ari.
(Aviacioni, n ° 20-21, 40 1.).
Rrjeti ajror shqiptar përfshin linjat e mëposhtme :
1° Tiranë-Shkodër, çdo të hënë. Nisja nga Tirana, në orën 7 të mëngjesit. Arritja në Shkodër në orën 8. Nisja nga Shkodra në 8 e 30 të mëngjesit. Mbërritja në Tiranë në orën 9 e 30.
2° Tiranë-Korçë, çdo të mërkurë. Nisja nga Tirana, në orën 7 të mëngjesit. Arritja në Korçë, në orën 8. Nisja nga Korça, në orën 8 e 30 të mëngjesit. Mbërritja në Tiranë, në orën 9 e 30.
3° Tiranë-Vlorë. Çdo të enjte. Nisja nga Tirana, në orën 7. Mbërritja në Vlorë, në orën 8. Nisja nga Vlora në 8 e 30 të mëngjesit. Mbërritja në Tiranë, në orën 9 e 30.
(Orari i linjave ajrore civile italiane. Ministria e Aeronautikës. Maj 1927).”
Çmimet (Tarifat) e linjave ajrore shqiptare.
“Linjat ajrore që operojnë në Shqipëri: Tiranë-Shkodër, Tiranë-Korçë, Tiranë-Vlorë.
Tarifat e transportit (fluturimit) janë si më poshtë :
* (Nachrichten für Luftfahrer, 110 42, 14 lignes, G.).”